הנצפים ביותר

על אסטרולוגיה, הורוסקופ אהבה וקלפי טארוט

אסטרולוגיה (אסטרו-כוכב, לוגוס-תורה) היא תורה לפיה באמצעות הכוכבים, או ליתר דיוק באמצעות מיקומם בשמיים, ניתן לחזות את העתיד. לגבי ראשיתה של האסטרולוגיה הדעות מעט חלוקות. יש הטוענים כי האסטרולוגיה צצה לראשונה במסופוטמיה באלף השלישי לפני הספירה. אחרים טוענים כי שורשי האסטרולוגיה נעוצים בתקופת בבל ואשור הקדומות ויש שבכלל מייחסים את תחילתה של האסטרולוגיה כפי שאנו מכירים אותה ליוונים אשר הביאו אותה למערב, אותם יוונים אשר בדרך גם פיתחו את ההורוסקופ- תרשים של מיקומי הכוכבים בעת הלידה. כך או כך, האסטרולוגיה היא חלק משמעותי ביותר בחיים של אנשים רבים, שנשענים על גביה כדי לדעת מה צופן להם העתיד בתחום האהבה, המשפחה והתחום העסקי והפיננסי.

מציאת אהבה באמצעות הורוסקופ אהבה

מציאת אהבה זו הבקשה השכיחה ביותר בקרב כל המיסטיקנים ואנשי האסטרולוגיה למיניהם. הורוסקופ אהבה הפך להיות דבר נפוץ מאוד, בעזרתו כבר זוגות רבים מצאו איש את רעהו. המיסטיקנים מכינים מפה המורכבת מגלגל המזלות, שם הם מנסים להתאים לכל אחד את הזיווג הראוי, לפי המזל שלו. את קבוצות גלגל המזלות מחלקים לפי ארבע יסודות- אדמה, מים, אש ואוויר. אז, לפי המזל עצמו ולפי היסוד אליו משתייך המזל, יודעים להדריך את האדם לחפש זיווג מאותה קבוצת מזלות או מקבוצה אחרת, אך כזו שלפי השמיים תסתדר עם קבוצת היסוד של המחפש. כך, האדם שביקש את המפה האסטרולוגית יודע לפי קווי המתאר, לחפש את הזיווג שלפי המיסטיקן יהיה הטוב ביותר בשבילו, אולי בדרך אל האושר.

הורוסקופ וקלפי טארוט או אסטרולוגיה שבועית וחודשית?

אמצעי נוסף למציאת אהבה היא פנייה לקורא בקלפי טארוט. קלפי הטארוט נוצרו במקור באיטליה לצורך משחק, אך עם הזמן התחילו לייחס להם שבעזרתם ניתן לחזות את העתיד. קלפי הטארוט בדרך כלל משמשים ככלי ניבוי, אך לעיתים יש המשתמשים בהם דווקא בתור כלי להסתכלות פנימית ולהבנת מרכיב האישיות של האדם היושב לפניהם, כדי לפענח את הדרך בה הוא יזכה להגשמה עצמית. פתיחה בקלפי טארוט מתבצעת כך כשהאדם היושב מול הקוראת בקלפים, בוחר קלפים לפי הדרכתה מ-78 הקלפים שבחפיסה, כשהחפיסה מחולקת למעשה לשתי מערכות שונות. כל קלף שנבחר מייצג משהו שונה, שקוראת הקלפים תוכל לפיו להסביר לו את ההשלכה על חייו ולכוון אותו בהמשך דרכו. אבל בניגוד לקלפי הטארוט או הורוסקופ אהבה שמראים לנו את התחזית זמן רב קדימה, תחזית אסטרולוגית מראה לנו את האפשרויות העומדות בפנינו בכל התחומים לטווח קצר יותר- חודשי, שבועי ואפילו יומי.

תחזית אסטרולוגיה יומית לעומת תחזית אסטרולוגיה שבועית או חודשית

למרות הביקוש אליה, תחזית יומית מדויקת קשה יותר לחיזוי. מאחר ואין מדובר במחשבה לטווח ארוך ניתוח מפת הכוכבים שאורך זמן לא קצר, יהיה פחות רלוונטי, אך עדיין האסטרולוגים מצליחים להבחין בתזוזות הכוכבים מדי יום, כך שהם מספיקים להביא אלינו את הנתונים. בתחזית אסטרולוגיה יומית אולי לא ניתקל בהמלצה על תחום העיסוק אליו כדאי לנו ללכת, או אפילו לא נגלה מי יהיה האיש אליו נינשא בעתיד, אבל כן נוכל לדעת מה מומלץ לנו לעשות עם הכסף שמושקע בשוק ההון, האם כדאי לעשות מחווה רומנטית לבן הזוג או בכלל אולי זהו יום טוב לקחת חופש מהעבודה ולצאת לטיול. לעומת זאת, בתחזית אסטרולוגיה שבועית או חודשית, הטיפול הוא לטווח ארוך ומורכב יותר. בתחזית הזו חוזה גם את התפתחויות ותפקוד הקריירה, את חיי המשפחה אם כבר יש כאלו ומה הסכנות והרווחים המתקבלים מכל פעולה כמו גם התחזית הפיננסית הצפויה, כמו האם כדאי להשקיע כעת בבורסה, להשאיר את הכסף בבנק או למהר ולקנות נכס.