הנצפים ביותר

על אופציות ועל מסחר

כאשר חושבים על מסחר באמצעות אופציות חושבים על כל מיני אנשים הלבושים בחליפות וצועקים ברקע אחד לשני. הדיבור המהיר והתקשורת הטלפונית הם רק חלק מהריגוש הגדול, בעוד הצפייה וההתרגשות הם חלק גדול ביותר ובלתי נפרד מכל החגיגה הטמונה בעת מסחר באופציות כאלה ואחרות. מה גורם ההתרגשות הגדול? האם הוא קשור בנישה שבה כולם צופים במסך ומרוכזים ברצף מספרים כמו מצפים להפתעה הגדולה? זו רק חלק מהמסיבה הגדולה. יש מרוצים ויש שאינם נוכח ההפסד הבלתי צפוי. מה באמת מתרחש בבורסה? אלו אופציות מציג השוק הפתוח? האם כל אחד יודע לסחור באמצעות אופציות כאלה ואחרות? לשם כך קיימים הברוקרים והם בעצם סוג של מתווכחים חכמים ביניכם ובין ההצלחה הנדרשת. אנשים שמבינים עניין, ישחקו את חוקי המשחק על פי לוח זמנים ובקיאות רבה וזה יתרחש בכל האופציות השונות.

על אופציות ועל תהליך

כיצד מתרחש מסחר באופציות מעוף או מסחר אופציות בינאריות? שעות הבוקר מקבלו תזרים של מידע המעדכן על קניות ומכירות שהצטברו עד לרגע הנתון, שהרי הבורסה מגלה שינויים מכל דקה ודקה. מחיר המניה יעלה כל דקה והוא ישמש לאינדיקציה עבור המניה באשר לירידה או עליה לעומת זמן הנעילה. רבע לעשר יפתחו השערים והמסחר יתחיל את יומו. מחיר המניה כבר ידוע והוא הופך מעשי לשעת המסחר. האופציות כשמן כן הן, הן נפתחות אל יום מסחר חדש וברגע שתקבע דקת הפתיחה, גם אם חלה עלייה או ירידה שהרי הדברים לא ישתנו.

אופציות בזמן אמת

מה מתרחש בזמן מסחר, כיצד עורכים מסחר אופציות בשעת אמת? האם ידעתם כי קיים מונח הנקרא טרום נעילה והוא בעצם מתרחש שנייה לפני נעילת השערים עצמם? בין היתר קיימים מאפיינים הקשורים בקנייה, מכירה של אותו סוג מניה ואפילו מסחר במאות מניות בו זמנית. כמו כן, ניתן למצוא גם תגובות מידיות בזמן אמת וכד’. שלב טרום הנעילה מתייחס בעצם לארבע ורבע עד ארבע עשרים וחמש. המסחר מותר עד שעה זו ללא הגבלה של כמות וללא הגבלת שער עד רגע הנעילה הגמורה המתבצעת בארבע וחצי. כאן בעצם תוכרז הפסקת פעילות והבורסה תסיים את תפקידה לאותו היום.

בסופו של דבר, עולם של אופציות הינו עולם מפותח בעל אלמנטים אחרים ממה שהכרתם עד כה, אם עד היום הרווחתם סכום מסוים במקום העבודה שהרי היום, אתם יכולים להתנהל מהמחשב בבית ולהרוויח סכומי כסף נכבדים ביותר, הרבה מעבר למה שתיארתם בפועל. סקרנים לקבל מידע נוסף? בשביל זה אנחנו כאן, היכנסו לאתר האינטרנט, קראו אודות אופציות ומהותן בשוק המסחר, כמו כן למדו על תנודות השוק ועל משמעות הפקיעה בזמן אמת או כמה שניות לפני. עולם המסחר רווי מידע והיכולת שלכם טמונה בסופו של דבר בידיעה המרובה.