הנצפים ביותר

עיצוב עצמי של חדרי ילדים

עיצוב עצמי של חדרי ילדים – כמה טיפים.
 
עיצוב עצמי של חדרי ילדים אינו משימה פשוטה כלל וכלל. כאמור, השכירה של מומחה היא גם יקרה אך לפחות חוסכת בזמן, אך מה לעשות שלא לכל אחד יש את הממון והיכולת הפיננסית לשכור מומחה שיעשה בשבילו את העבודה? אם כן מה שנותר לנו, הציבור הפשוט, הוא לעשות את העבודה בעצמנו – ואם כבר טרחנו ובחרנו לעצב חדרי ילדים בעצמנו למה שלא נהנה לפחות מכמה וכמה טיפים טובים? באמת שאין סיבה, אז הנה – טיפים לעיצוב עצמי של חדרי ילדים.
 
טיפ 1 של עיצוב עצמי של חדרי ילדים – תכננו על הנייר.
 
הדבר הכי נוראי שאתם יכולים לעשות לעצמכם כשאתם מעצבים את אותם חדרי ילדים הוא ללכת ולרכוש ריהוט וציוד מבלי לבצע תכנון מוקדם. במידה ותעשו זאת תגיעו הביתה ותגלו שהמיטה לא מספיק גבוהה ובכלל לא צמודה לקיר, הארון ניצב בזווית מסוכנת שיכולה לפצוע את הילד המשתולל, הלול לא קרוב לדלת והמנורה נראית ממש טוב, רק חבל שאין לה נקודת חשמל בכלל במקום בו תכננתם לשים אותה.
 
תכנון מוקדם יוצר תוצאות מופלאות ומאפשר לכם להתכונן היטב להתקנה הפיזית של הרהיטים והציוד. ההמלצה היא לפתוח תוכנת ציור מתקדמת (בטח שלא “צייר” של ווינדוס) ולהזין לתוכה את הפרטים. ישנן תוכנות המיועדות לכך בשוק ולכן נותר רק למצוא אותן ולהשתמש בהן. אפשר להכניס בהן גדלים, מידות, חישובים, מדידות והכל בכל אמות המידה הקיימות (מטרים, אינ’צים, פאונדים וכו’). אז שיהיה המון בהצלחה בעיצוב של אותם חדרי ילדים, תכנון מוקדם שווה הכול.
 
לתכנון הבית מומלץ על חדרי שינה של ארזים ומזנונים לסלון.