הנצפים ביותר

עיסוי פתח תקווה לזירוז תהליכי ריפוי בגוף

אם חשבתם עד היום כי עיסוי הוא אקט של פינוקי ספא בלבד כדאי לכם לדעת כי עיסויים משמשים בראש ובראשונה למטרת ריפוי וטיפול במצבים של שרירים כואבים. אם אתם מתלבטים האם להזמין עיסוי פתח תקווה לעצמכם או לקרוב משפחה כאן תוכלו ללמוד על יתרונות בריאותיים של עיסוי פתח תקווה מקצועי.

 

אם אתם מרגישים נטולי אנרגיה ועייפים מאוד, אם אתם סובלים משרירים תפוסים אנו ממליצים לכם על טיפולי עיסוי להמרצת זרימת הדם וזירוז תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. טיפולי עיסוי פתח תקווה מתאימים בכל גיל למטרת החלמה או לטיפול בשרירים תפוסים וכואבים לאחר אימון או פעילות גופנית מאומצת.

 

עיסוי פתח תקווה לעובדי הייטק

 

בעבור עובדי הייטק ושאר עובדי משרדים דווקא העדר פעילות גופנית הוא המקור לכאבי שרירים וכאבי גב. בעזרת טיפולי עיסוי נצליח להמריץ את זרימת הדם ולמנוע או לצמצם מקרים של כאבי גב. שימו לב, עיסויים כדאי לבצע באופן קבוע, אין כל חובה להמתין עד להופעת מכאובים בכדי להזמין טיפול עיסוי, עשו לעצמך הרגל בריא להזמין עיסוי פתח תקווה לפחות פעמיים בחודש.

 

בריאות השרירים ורקמות הגוף

 

טיפולי עיסוי מתאימים לטיפול בבעיות אורתופדיות למרות שהם אינם משפיעים על העצמות. טיפולי עיסוי מצליחים לשפר את טווחי התנועה, להקל על כאבי מפרקים, להמריץ את חילוף החומרים ולטפל בשרירים כואבים. בתום העיסוי תרגישו הקלה, אתם תסיימו את העיסוי נמרצים וקלילים, הרבה פחות כאובים.  להקל על מקרים של כאבי גב עקב פריצת דיסק, בלט דיסק, דלקת בגידים, בעיות טווחי תנועה, שיקום לאחר ניתוחים, כאבי גב וברכיים במהלך הריון, שרירים כואבים, לחץ נפשי ועוד. עיסוי מקצועי נכון יוכל להביא הקלה גם במקרים בהם מקור הכאב הוא פגיעה בת מספר שנים.

Â