הנצפים ביותר

עזרה בצמתים חשובים בחיים

השאלה מתי אתחתן עוברת אצל כל אישה צעירה שמתחילה להגיע לגיל שלושים. השעון הביולוגי מתקתק ואיתו מתחילות להתעורר הספקות. האם אני מסוגלת להתאהב כמו שצריך? האם אני פועלת בדרך שגוייה בחיפוש אחר אהבה וזוגיות? האם משהו אצלי לא כשורה שאני לא מוצאת אדם שמתאים לי כדי להתחתן ולהקים משפחה? שאלות אלה מתחום האהבה והזוגיות מאד חשובות לאדם ויש לדעת כי אסטרולוגיה שנתית ואסטרולוגיה בכלל יכולה לעזור לכם רבות בפתירת הסוגייה.

תחזית אסטלוגיה שנתית

אסטרולוגיה היא שיטה הממקמת את האדם על פי נתוני הלידה שלו ומסייעת לו להבין את תכונותיו הדומיננטיות, את אישיותו, להבין את רצונותיו ויכולותיו בתחומים שונים. האסטרולוגיה עובדת על פי מפה מפה אסטרולוגית וניתן לעשות תחזית יומית, שבועית, חודשית ואפילו שנתית. אסטרולוגיה שנתית יכולה לעזור לכם בשאלות מהותיות כמו – מתי אתחתן, או שאלות בענייני פרנסה וקריירה וכדומה.

איך עושים מפה אסטרולוגית?

אסטרולוגיה שנתית מבוססת על עריכת מפה אסטרולוגית לאדם ספציפי. כדי להכין מפה כזו יש לדעת את נתוני הלידה המדוייקים שלו כמו יום ושעת הלידה ומקום הלידה. על פי נתונים אלה ניתן לבחון את הפלנטות בשמיים באותו הרגע ולערוך מפה מדוייקת של האדם ותכונותיו, יכולותיו, כשרונותיו וכדומה. שאלות כמו: מתי אתחתן יכולות לבוא על פתרונן ברגע שיש מפה מפורטת מספיק כדי לעזור לאדם.

כיצד עוזרת אסטרולוגיה שנתית?

אסטרולוגיה שנתית היא תחזית שנתית לאדם שבו מדובר. אנשים הרוצים לדעת מתי אתחתן, או לדעת האם יצליחו בעסק שהתחילו, או האם כדאי לצאת לדרך חדשה בתחומים שונים יוכלו לקבל הכוונה וייעוץ מן האסטרולוגית שתכין להם את המפה ושיודעת לקרוא את הממצאים ולתרגם אותם לתחזית שנית המבוססת על נתוני האדם.