הנצפים ביותר

עושים עסקים באנגלית

באופן די מתבקש כל מי שנמצא בחברה בה הוא רוצה לגדול ולהתפתח עובר מדרגה לדרגה ומטפס במעלה סולם הדרגים בבית עסק על מנת להגיע הכי רחוק שאפשר מבחינת הכישורים הקיימים אצלו, אולם לעיתים מלבד הכישורים אפשר להוסיף כל מיני קורסים וערכים נוספים שמעלים את הערך של העובד על פני האחרים והופכים אותו להון אנושי שכדאי מאוד לשמר ולקדם עוד ועוד לטובת החברה והתפקדי שהוא יכול למלא בה.

אחד מאותם הקורסים שיותר ויותר מנהלים עושים על מנת לשכלל את הכישורים שלהם ולהרגיש בעלי ביטחון יותר גדול בסביבת העבודה שלהם היא על ידי גישה אל קורס אנגלית מדוברת שמאפשר למנהלים של היום לנהל את העסקים מבלי לעמוד בפני קיר של חוסר הבנה מקצועית רק בשל אי בקיאות בשפה האנגלית בצורה יותר שוטפת.

 

מעשירים את היכולות

נכון, כולנו למדנו את השפה הזרה הראשונה שהיא האנגלית עוד בבית הספר, אבל לא כולם הקפידו להקשיב בשיעורים ויש כאלה שיותר הצטיינו למשל במקצועות כמו אנגלית ופיזיקה. בתפקידים בכירים רבים ישנה דרישה לידיעת השפה האנגלית, ואם מדובר בתפקידים בכירים של מכירות בחברה בינלאומית או בתפקידים בחברות הקשורות אל עולם האינטרנט והמיחשוב, ידיעת השפה האנגלית היא בגדר חובה.

הרשמה אל קורס אנגלית מדוברת זה דבר שכל אדם יכול לבצע, כן, גם אנשים שנמצאים בתפקידים בכירים שדורשים הימצאות במשך שעות רבות של היום במסגרת התפקיד שלהם בעבודה, אולם מרבית המקומות שמעניקים את הלמידה הזו מודעים לכך שאנשים מבוגרים בעלי משרה מלאה רוצים להעשיר את עולם השפה האנגלית, אך מבלי לפגוע בעבודה שלהם, כך שכולם יוצאים מרוצים ומשכללים את הכישורים כדי להתקדם הלאה בעסק כזה או אחר.