הנצפים ביותר

עורך דין בחיפה ובקריות לעבירות תנועה

 עבירות תנועה הן נושא כאוב במדינת ישראל בה יש עליה ניכרת בשימוש בכלי רכב כמ וגם בתאונות הדרכים מדי שנה בשנה כאשר אזור חיפה והקריות אינן יוצאות דופן מהבחינה הזאת. ריכזנו מעט מידע מועיל עבורכם שאולי יעזור.

חיפה והקריות הפכו מזמן למרכזים שוקקי תנועה בין הקריות לחיפה, בתוך העיר חיפה או בין קריה לקריה. התנועה הערה יוצרת תוספת למצב עבירות התנועה ותאונות הדרכים לצערנו המתרחשות מדי יום בכל הארץ וגם באזור חיפה והקריות.

אז לפני שאתם רצים לשכור שירותי עורך דין בקרית אתא לדיני תעבורה או לחפש אחר עורכי דין בחיפה או עורכי דין בקריות המתמחים בנהיגה בשיכרות, ריכזנו מספר שאלות ותשובות בסיסיות בנושא דיני תעבורה עבורכם.

האם ניתן לערער על אשמת נהיגה במהירות גבוהה שתועדה במכשירי ממל”ז?

לא. כיום יש החלטת בית משפט שקובעת שגם מכשירים שאמורים לעבור כיול ולא כוילו בדיוק בתאריכים המצויינים הם אמינים דיים לשמש כהוכחה לעבירת מהירות.

האם תשלום ברירת קנס נחשב כהרשעה?

הרשעה בדבר בעבירה קיימת כבר עם הינתן הוראת תשלום הקנס. אם ישולם אז מרגע התשלום ואם לא שולם אז בעת התאריך האחרון לתשלום עבורו.

האם אפשרי לקבל הקלה או ביטול הענשה בזכות רקורד נהיגה טוב במשך שנים רבות?

שנים של נהיגה נכונה ללא קנסות ודוחות היא כבר מצב טוב שיעמוד לזכותך במשפט. ניתן בהחלט לבקש התחשבות ברקורד שלך ולבקש הפחתה בעונש של שלילת רישיון ואף ביטול הדוח עצמו.

האם מותר לסמס בזמן עמידה ברמזור?

בעיקרון החוק אינו מאשר סימוס בנהיגה אך למען הסר אי הבנות חל איסור על שוטרים “לחפש נהגים” ולתת דוחות למי שמסמסים בעת עמידה ברמזור או בשולי הדרך.

מה נחשב בתור נהיגה בשיכרות?

נהיגה בשיכרות נחשבת חריגה מהכמות שמותרת בחוק והיא 240 מיקרוגרם אלכוהול בליטר של אויר נשוף או 50 מיליגרם אלכוהול במאה מילילטר של דם. לרוב מדובר על כוס בירה אחת או כוסית משקה אחת להגיע לרף הזה. מעבר לכך המצב יהפוך לנהיגה בשיכרות עבור מרבית האוכלוסיה.

מה המהירות המותרת לנסיעה באופניים חשמליים?

התקנות החדשות מגבילות רכיבה על אופניים חשמליות ל 25 קמ”ש בלבד. כמו כן אזור לנסוע על מידרכות ויש להרכיב מחזירי אור ופנסים בהתאם לדרישות התקנות החדשות.

אנו בטוחים שטיפים אלו יעזרו לכם להבין טוב יותר את החוק אם כי בטח לא יחליפו ייעוץ משפטי או את כל העבירות הקיימות כיום בתחום התחבור. אם בכל זאת אתם זקוקים לשירותי עורך דין בקרית אתא, קרית ים, קרית ביאליק או כל מקום אחר, חפשו אחר מי שמנוסה בתחום הבעיה שניתקלתם בה ושיש לו פתרון עבורכם.