הנצפים ביותר

עוזבים את אירופה

ישראלים רבים כבר מאסו בטיולים לאזור ערי אירופה אשר ברוב המקרים ממצים את עצמם כבר בפעם הראשונה שמגיעים לעיר אירופית אחת, כי כל היתר די דומות לאחרות ולא ממש מציעות נופים שונים מאלה העירוניים ואלה הכפריים. איך כן אפשר לצאת לטיול שבו באמת יוצאים לנופש ומכירים תרבות מסקרנת שנראה כאילו שם הזמן עצר מלכת והשופינג הכי מלהיב הוא של פריטים אתניים בשווקים המקומיים? יוצאים ממדינות אירופה ועוברים אל מקום אחר לגמרי בגלובוס, כזה שלאחרונה מושך יותר תיירים שמבינים את הערך של חבלי ארץ פראיים שבהם הטכנולוגיה הגבוהה עדיין אינה שלטת. יצא לכם כבר לצאת אל טיול לקירגיזסטן הפראית?

 

יוצאים מהמסגרת

עכשיו, כאשר זה נעשה ברור לחלוטין כי הגלובוס מכיל הרבה יותר יבשות מעניינות מאשר אמריקה ואירופה, זה הזמן לצאת ולחקור את העולם הפלאי הזה שבו כולנו חיים יחד, אבל בצורה שונה לגמרי בכל אזור שנמצא על פני האדמה. קירגיזסטן היה מקום שפעם היה חלק מברית המועצות וקיים היא מדינה עצמאית שיכולה למשוך אליה תיירים שמעוניינים בנופש מסוג אחר, כזה שלא כולל שופינג חסר מעצורים ואזורי תיירות עם חבלים אדומים. יציאה אל טיול לקירגיזסטן מאפשר לראות איך האדם חי בצורה הכי בסיסית שאפשר על פני נופים שאין מה לעשות מלבד להתקנא בכל אדם שמתעורר כבדרך קבע אל הרי טיאן שאן הגבוהים ועמקים טובלים בכחול מהפנט.

 

מתאים במיוחד למיטיבי לכת

רוב המסלולים שאליהם יוצאים הם כאלה שמיועדים לאנשים שפשוט אוהבים לצאת לטיולים ברגל, עם אטרקציות עוד יותר מושכות עבור כל אלה שאוהבים לצאת אל מסלולי אקסטרים על הרמות השונות שלהם. יש הרים שמתנשאים לגובה של 7000 מטר ואזורי קניון שם נמצאים אנשים שעדיין מייחדים תרבות עתיקה שכבר לא רואים ביתר אזורי הגלובוס. כבר מבינים מדוע טיול לקירגיזסטן מושך יותר ויותר אנשים?