הנצפים ביותר

עו”ד תעבורה מישראל או נוטריון פולין?

אין בכלל ויכוח שמקצוע המשפטים הוא מקצוע מבוקש בארץ. כמעט כל מוסד שמחשיב את עצמו מאפשר לימודים לתואר עורך דין ולמען האמת, למרות קשיים שמערימה הלשכה המרכזית לעורכי דין על הנבחנים בבחינה לקבל התואר, מספר המסיימים בהצלחה את הלימודים רק עולה. לכן, אין זה מפתיע שעורכי דין רבים פונים אל מעבר לים.

עו”ד תעבורה מישראל אל העולם

עורכי דין רבים מעדיפים לעבוד באירופה או בארצות הברית, כשבדרך כלל זה כפוף בעיקר להזדמנות לקבלת ויזה או אזרחות במדינה אליה הם מגיעים. במידה ומתאפשרת בידם אפשרות זו, עורכי דין רבים עטים על המציאה והופכים לעורכי דין מוסמכים במקומות אלו. אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחו”ל הוא של עו”ד תעבורה. אנשים רבים אינם מודעים לחוקים התעבורתיים במדינה בה הם חיים מה שמצריך אפילו לדבר הפשוט ביותר את הייצוג על ידי עורך דין.

חשוב לציין שלמרות המספר הגבוה של תאונות לנפש בישראל, עדיין בשל כמות התושבים בכל מדינה זרה, כמות התאונות שם גדולה יותר, מה שמצריך את עורכי הדין הללו לשימוש תכוף יותר. קחו לדוגמא מקרה פשוט של שלילה, כאשר בשל עבירה זו או אחרת, נשללה הזכות לנהוג מהנהג לו נשלל הרישיון. כמובן שיש דרכים לאכיפת החוק, אותם מכירים עורכי הדין התעבורתיים עוד מישראל. כשיש מקרים מיוחדים דוגמת מקרה בו הנאשם נוהג לפרנסתו למשל, יכול עורך הדין להגיש לבית המשפט לתעבורה בקשה מנומקת, בה הוא מבקש את דחיית שלילת הרישיון של הנאשם. כך, בהתאם להחלטת בית המשפט התעבורה, העונש יידחה ויחל במועד מאוחר יותר.

נוטריון פולין וחיזוק מישראל

אבל אף על פי כן, לא רק בנושאי תעבורה עורכי הדין הישראלים מצטיינים, אלא בכלל בכל מה שקשור לניסוח וחתימה על חוזים.קחו לדוגמא מדינה כמו פולין שמקבלת שפע של בקשות לאזרחות מאזרחים שונים, כולל ישראל. נוטריון פולין ממוצע אולי לא יוכל לעמוד בעומס הפניות מאחר שאינו מכיר את החוק על בוריו, אך עם חיזוק מעורך דין ישראלי שטיפל בבקשות כאלה כבר מאות ואלפי פעמים, יהיה לו קל הרבה יותר לעשות זאת.