הנצפים ביותר

עוד תעבורה בקו פולין ישראל

אחד הדברים הנפוצים ביותר בעת שמגיעים לחו”ל הוא השכרת רכב. ישנה בעייתיות גדולה בתלות בתחבורה ציבורית, בעיקר ביעדים שאינם מתהדרים ברכבת תחתית דוגמת המטרו בצרפת או הסאבווי בניו יורק. להתרוצץ אחר אוטובוסים או לבזבז כסף רב על מוניות, בדרך כלל תהיה אפשרות פחות נעימה ולכן פנייה לחברה להשכרת רכב הרבה יותר רלוונטית.

שכירת עוד תעבורה בנושא קנסות

אך אומרים שבכל דבר טוב יש רע, ואם הטוב הוא לא להיות תלוי בתחבורה הציבורית, הרע הוא כל הדברים הכרוכים שבנסיעה על כבישים בחו”ל. חשוב לזכור, אמנם רוב החוקים ובוודאי שהציות לתמרורים ולרמזורים הינו זהה, אך לכל מדינה יש את הנהלים שלה.

אם שמים לרגע בצד את הסכנה לתאונות ומתייחסים נטו לקנסות, בארץ הרבה יותר קל להתחמק ממכמונות המהירות למיניהן בשל העובדה שסביר להניח שהנהג כבר מכיר היכן כל מצלמה מסתתרת לאורך הכביש, ואילו בחו”ל אין הוא יודע באיזו צומת תמתין לו מצלמת מהירות ומאחורי איזה עיקוף עומדת לה ניידת שממתינה רק לו, מה שמגביר את הסיכוי לספוג עונש כלשהו.

  • עוד בנושא:
    עוד תעבורה מומלץ

אך כמובן שזוהי בעיה יחסית קטנה, שכל עוד תחבורה יכול להוציא אותנו ממנה או לפחות לגרום לכך שלא ניתקל בקשיים מיוחדים בצאתנו מהמדינה. הבעיה הגדולה מתחילה ברגע שנחזיר פנימה את נושא התאונות. תאונה במדינה זרה מתרחשת מבלי שאתה יודע מה לעשות ואתה כמעט אובד עצות.

עורכי דין בקו פולין ישראל

לאן הולכים, עם מי מדברים, איך עובדת המשטרה שם ומהם התנאים שצפויים לי בבית המעצר או חלילה בבית הכלא, אלו תהיות שעולות בראשו של כל אדם שמעורב בתאונה כלשהי במדינה אותה איננו מכיר. למזלנו הישראלים, ישנם עורכי דין רבים עם התמחות במדינות זרות דוגמת פולין, הונגריה, רומניה ואיטליה- מדינות שמקבלות לחיקן ישראלים רבים.

עורכי דין שעובדים שנים רבות בקו פולין ישראל או הונגריה ישראל, יכירו טוב יותר את מערכת המשפט ובכלל את מערכת החוק במדינה, יידעו בדיוק על מה לשים דגש בייצוג הנתבע, יכירו לנהג המעורב בתאונה את כלל האופציות שעומדות בפניו כעת ובמיוחד ירגיעו אותו שהם מבינים בנושא והכל יהיה בסדר.