הנצפים ביותר

עוגות מעוצבות- האירוע מעולם לא היה מתוק יותר

באותן עוגות מעוצבות מסתתר סיפור, קשר לאופי האירוע כולו, חיבור לאנשים החוגגים ולבעל השמחה בעצמו. זאת ועוד, מדובר בעוגות טעימות במיוחד, שנעשות תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים, טריים והאיכותיים ביותר שיש בנמצא. עם עוגות מעוצבות שאלו, האירוע חייב להיות סיפור הצלחה.

עוגות מעוצבות- על טעם, על ריח, וגם על מראה

עוגות מעוצבות הן פשוט סוג של חוויה. החוויה היא בעצם ההכנה של מעצבי העוגות בעצמם וכן עבור אלו המקבלים את אותן עוגות מעוצבות. מדובר באפייה מתוחכמת ומדויקת, עם חומרים טובים ומיוחדים, וחיבורים מפתיעים של טעמים, בשילוב עם עיצוב קפדני, מיוחד ומושלם של העוגה. עוגה מעוצבת היא ממש סוג של סימן דרך בחייו של בעל השמחה. היא יכולה להכיל מסרים מטעם מי שמעניק את העוגה, לרמוז על תחומי העיסוק של המקבל, תחביביו, אהבתו, אופיו ועוד. עוגות מעוצבות לעולם יהיו מרגשות עד דמעות, מצחיקות ומלאות הומור מתוחכם, מפתיעות, חושניות, מרגשות או רומנטיות.

ישנן עוגות מעוצבות שהן לא פחות מאשר היצירה בהתגלמותה. כמו למשל עוגות חתונה שהן עוגות מיוחדות ויוצאות מן הכלל. בעוגות אלו נותן מעצב העוגות מקום של כבוד לביטוי עצמי, ליצירתיות, יחד עם שימוש בטכניקות חכמות ומיומנויות שנרכשו כדי להצליח במשימה. מדובר בעוגות מלכותיות, גבוהות, עשויות משכבות רבות, מהונדסות ומתוכננות עד גרגר הסוכר האחרון. יש בהן שילוב של אלמנטים כמו עוגת בצק סוכר, פירות, קישוטים אכילים וגם לא אכילים, וכל זאת לאחר עבודת מחקר, תכנון ושרטוט העוגה הרצויה לאירוע.

לא רק בחתונה תתקלו במחר של עוגות מעוצבות ומפתיעות. למעשה, אם חיפשתן רעיון של מתנה למסיבת רווקות, מצאתן מתנה ייחודית ומקורית וטעימה

קונדיטורים רבים ומפורסמים בעצמם, מחפשים ללמוד את רזי הכנת עגות מעוצבות, מאחר וגם אם אתם אלופים באפייה, לא תמיד פירושו של דר שתדעו גם לעצב את העוגה שהכנתם.

 מאד. תוכלו להזמין עוגות מעוצבות לפי התוכנית שלכן לאותו הערב, לפי אופי הכלה וכל מה שדמיונכן מאפשר לכן. הכלה, לבטח לא תשכח מתנה שכזו.

עוגות מעוצבות- אופנה שאינה חולפת

עוגות מעוצבות הן סוג של אופנה, אולם מסוג האופנות שנשארות לתמיד. כמו שמלה שחורה קלאסית שיש לנו תמיד בארון והיא מתאימה לכל מצב ולאורך השנים. כיום כולם מחפשים רק תירוץ או סיבה להזמין עוגות מעוצבות וליהנות מהיופי ומהטעם. כיום גם קיימות סדנאות רבות המלמדות עיצוב עוגות, עקב הביקוש הרב להן. בסדנאות נלמדות טכניקות רבות ומעניינות להכנת עוגות מעוצבות, להקניית כלים נכונים לביצועים, גם מורכבים, ניצול שטח העוגה לעיצוב עם פריטים רבים וקטנים, עיצוב אסתטי ויפה, ברור ובעיקר מבלי לטעות. דיוק הוא דבר שממש נדרש בתכנון והכנת עוגות מעוצבות.