הנצפים ביותר

עבודה מלאה בחוויות

העבודה היא חלק בלתי נפרד מן החיים של רוב האנשים על פני האדמה. על מנת לחיות חיים שבהם יכולים לעשות את כל הדברים הבסיסיים ואף יותר מכך צריכים לצאת בכל יום אל עבר מקום העבודה ולבצע את כל הנדרש עד לקבלה של המשכורת, שהיא לרוב על בסיס חודשי. האם זה אומר כי כל העבודות הן אותו הדבר וכי אין דרך להתקדם אל עבר עבודה מעניינת עם שכר גבוה? בהחלט לא.

 

עובדים בעמק הסיליקון

ישנה קבוצה של אנשים אשר מבינה היטב כי הגבולות של המדינה שבה  הם גרים לא חייבים להיות כאלה שממקמים במקום ספציפי אחד את היעד הכלכלי, שכן יש לא מעט אנשים אשר בעזרת ויזת עבודה מגיעים אל מקומות אחרים בעולם ומנסים שם את מזלם ביצירה של קריירה יותר מבטיחה מבחינה כלכלית. גם ישראלים יוצאים אל עבר עבודה בארצות הברית מתוך המטרה הברורה להרוויח יותר כסף, ובאותה ההזדמנות ליהנות מחוויה שהיא בהחלט שונה מכל מקום עבודה אחר בארץ ישראל. אחד היעדים היותר ברורים הוא עמק הסיליקון ששם טמונה ההזדמנות לצאת עם כמה שיותר דולרים בכיס תוך כדי מגורים בנופים שפשוט לא רואים בארץ.

 

צוברים חוויות מדהימות

עד כמה זה כבר יכול להיות שונה לעבוד במכירות בארצות הברית לעומת הארץ הקטנה שלנו? באספקטים רבים שכוללים את כל הסיבות לכך שקליפורניה הוא אחד היעדים היותר מתויירים בארצות הברית, אז אם אפשר לשלב עבודה בארצות הברית יחד עם תיירות והיכרות עם אנשים דומים נפלאים באותו הגיל שגם הגיעו מהארץ למשהו אחר, מה טוב. כל עוד החברה היא כזו שיודעת כיצד לשמר את ההון האנושי שלה, בהחלט יש לאן לשאוף והמון זיכרונות ליצור.