הנצפים ביותר

סקוני הנעליים שאתם צריכים.

סקוני הנעליים שאתם צריכים.

נעלי הסקוני כבשו אותנו בסערה לפני כמעט למעלה מעשור. לאחר שהשוק בארץ נשלט באופן כמעט אבסולוטי על ידי שמות כמו נייקי ואדידס, הגיעו נעלי הסקוני והראו לנו שמלבד השמות הגדולים, יש עוד שם גדול אחד שאנחנו צריכים להכיר. סקוני היא יצרנית נעלי ספורט מהגדולות בעולם והדגש העיקרי בחברה מעבר לאופנה הוא על נעלי ספורט לכל סגנון ריצה שקיים – נעלי ריצה, נעלי מרתון, נעליים לתחרויות, נעלי ריצה לשטח, נעלי ריצה לכביש ונעלי הליכה. סקוני כמו המתחרות העיקשות שלה משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לייצר לנו את הנעל המושלמת. הנעל שתוציא מאיתנו את הביצועים הטובים ביותר שאנחנו יכולים להוציא לפועל וביחד עם זה להרגיש עם הנעליים הכי נוח שאפשר. עד כה נראה שהחברה עומדת מאחורי המילים שלה. רוב עובדי החברה כך מתגאים בסקוני, הם אנשים שחיים, מדברים וחושבים על ספורט. כפועל יוצא מכך המוצרים של סקוני תמיד עומדים ל”ביקורת” פנימית ולמקצה שיפורים מיידי כדי להוציא את המוצר המושלם שסקוני רואה בחזון שלה. כמובן מעבר לפן הפנימי של החברה היא פתוחה להצעות מהציבור הרחב שעושה שימוש בנעליים, עם שירות לקוחות איכותי החברה לוקחת בחשבון כל פניה שנשלחת אליה כדי לא לפספס אפילו פרט קטן שיכול להיות הקלף המנצח שלה בייצור נעל מושלמת. החברה גם מחזיקה מוצרי ספורט אחרים כמו אופנת ביגוד וספורט, אך הדגש העיקרי שלה הוא כמו שציינו הוא נעלי ספורט.

נעלי סקוני נחשבות עמידות מאד, מחזיקות ושורדות תקופה ארוכה. מגוון המוצרים מאפשר לקונה לחפש את הנעל המתאימה לו לא רק לפי מידת ההתאמה לרגל, אלא גם לפי עיצוב. סקוני לא פוסחת גם על הנושא הזה, ומוציאה כמה עיצובים לאותו דגם. מכיון שיש לחברה אלפי מוצרים, אנחנו מדברים על עשרות אלפי דגמים שונים שנתונים לבחירה של הקונה. רצים מקצועיים ימצאו נעליים קלות משקל, גרמים בודדים לפעמים, שמאפשרים תחושה כאילו רצים בלי נעליים, עקב המשקל הנמוך. כמובן שככל שהנעל היא עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, צמוד לה תג מחיר בהתאם. כל אחד יעשה את בחירתו.

קצת היסטוריה על סקוני – יצרן נעלי ספורט מאמריקה פתחו את המפעל הראשון שלהם ב 1898 בקוצטאון, פנסילבניה על גדות ערוץ הסקוני (משם שמו). ערוץ מים שאורכו 28 ק”מ. הייד אתלטיקה, חברה שנוסדה על ידי מהגר רוסי בשם הייד אברהם ופתחה את מפעלה הראשון ב 1910, רכשה את מפעל סקוני בשנות ה 60 המאוחרות והעבירו את המפעל לקיימברידג’, מסצו’סטס. החברה מייצרת בעיקר נעלי ספורט ומוצריה העיקריים הם נעלי ריצה, נעלי הליכה, נעלים למירוצים ונעליים לריצת שטח. כל אחד מזוגות הנעליים האלה מותאם אישית לתוואי השטח בעזרת טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת שבה משתמשים במפעל, כדי להתאים בצורה מיטבית ומירבית את הנעל גם לרץ עצמו וגם לתוואי השטח