הנצפים ביותר

ספל עם מגע אישי

 

הדפסה על ספלים או כוסות, מתבצעת באמצעות מכונות דפוס מתקדמות. מכונות אלה מתאפיינות ביכולתן להזריק צבע במהירות רבה ובאיכות מרבית. את התמונות עצמן, מעצבים בתכנות גרפיקה ייעודיות, במטרה להתאים אותן לחומר הדפוס, לגודל המשטח שעליו הן תודפסנה וכן לאופן ביצוע ההדפסה. בסיום העריכה, כאמור, תוטמע התמונה על גבי הספל או הכוס בצורה אולטימטיבית.

 

הדפסה על ספלים שתבוצע בצורה איכותית, תוכל להבטיח שגם לאחר רחיצת הספל או שטיפתו במדיח כלים, ההדפסה תישאר בעינה ולא תתקלף, תשחק או תמחק. מדובר בעניין חשוב, מאחר שפעמים רבות מתבצעות הדפסות בצורה חובבנית, כך שכעבור זמן קצר – התמונה דוהה או שנוצר בה דופי מהנמנים לעיל’. עגמת הנפש תציק, אבל כמובן תציק יותר המחשבה בדבר סופה העגמומי של התמונה היפה שתיעדה זיכרון שאהבתם במיוחד.

 

ניתן להשיג שירותי הדפסה על ספלים בחנויות ובסניפים רבים, אך בהמשך לסקירה בראשית המאמר, יש לדאוג כי המקום בו בחרתם לקבל את השירות, יוכל להבטיח לכם אחריות מהימנה לטווח זמן שיהיה מקובל עליכם. כמו כן, נסו להבין האם תוכלו לשלוח כל תמונה שתרצו והאם שירותי הגרפיקה יהיו כלולים במחיר שתשלמו. השירות שתקבלו, דרוש להיות נעים ואדיב, כך שתרצו לחזור לשם שוב. עם זאת, ראוי שלא תבלבלו בין שירות נחמד לצורת חיפוי על עבודה שאינה מקצועית.

 

מילה אחת על מיתוג עסקי

בתי עסק רבים המעוניינים למתג עצמם בדרכים נוספות, לבד מן הפרסומים הישירים, בוחרים לבצע הדפסות של לוגו החברה גם על ציוד נוסף: החל ממחברות שמחולקות לעובדים וללקוחות, דרך אביזרי נוי שמוטמע עליהם המוטו של החברה – וכלה בכוסות וספלים עם הדפסה רלוונטית. הדפסה על ספלים, אפוא, הנה מבין הפופולריות ביותר, בשל המחירים הטובים שניתן להשיג בקנייה גדולה.