הנצפים ביותר

ספוג כל יכול

מן הרגע בו הויסקו נכנס אל השימוש של הלקוח הפרטי הוא מחולל מהפיכה בדרך שבה אנחנו רגילים לשבת וכן בדרך שבה אנחנו רגילים ללכת לשכב לישון. האיכות של החומר הזה היא כה ניכרת עד כי אין כיום מזרון או כרית שבהם לא מכניסים את החומר החכם הזה. למה חשוב לוודא כי הוא נמצא גם אצלכם בבית? קראו הלאה ואל תתפשרו על פחות מכך.

 

ספוג אלסטי

הויסקו הוא למעשה חומר פולימרי אשר בעל יכולת התאוששות מוצלחת בחזרה אל המבנה המקורי שלו. מה זה אומר למעשה? כי לאחר שישבנו על מזרן או נשענו על כרית היא אומנם נותנת את התמיכה הנדרשת בצורה הכי נעימה שיש, אולם לאחר שסיימנו את השימוש בכל אחד מאלה, הכרית חוזרת אל המבנה המקורי שלה במהירות רבה ולא נותר “שקע” כפי שקורה בכריות העשויות מנוצות שאותן יש לנער כדי להחזיר לצורה הקודמת. המבחר הוא כה רחב, עד כי כיום אפשר כבר למצוא עבור כרית ויסקו מבצע שמאפשר להכניס את החומר הפלאי הזה לכל בית, ולכל כיס.

 

מה עוטף את הויסקו

כדאי מאוד לוודא כי כל כרית ויסקו מבצע יש גם את המכלול של החומרים שמאפשרים את השימוש היומיומי ללא יותר מידי התעסקות נוספת. מה חשוב שיהיה מלבד ספוג הויסקו הנהדר שכולנו אוהבים?

בד אנטי בקטריאלי – זה אומר שהבד שומר על עצמו נקי מחיידקים ואפשר לבצע בו שימוש תדיר מבלי שיעלה החשש כי הבד הזה ימשוך אליו כל מיני בקטריות שיעיבו על איכות השימוש, שהוא מידי יום ביומו.

בד דוחה נוזלים – אם כבר שוכבים או יושבים על המזרן חשוב מאוד לוודא כי הכיסוי שנמצא מסביב לספוג הוא כזה שמונע מנוזלים לחדור פנימה, גם אם זה בחדר השינה שלנו וגם אם זה לכרית של כסא הגלגלים. כך יהיה אפשר לבצע שימוש ארוך שנים ללא בלאי לויסקו עצמו.