הנצפים ביותר

סככה להצללת חצר הבית – פתרון הצללה מומלץ לבית

אם אתם מעוניינים לשפר את אבזור חצר הבית ולהפוך אותה לפינה בה תוכל המשפחה כולה לבלות יחדיו, עליכם לפעול להתקנת סככה להגנה מפני קרני השמש החזקות והגשמים. פתרונות הצללה לחצר הבית אפשר יהיה להרכיב תוך התקנה פרגולות, התקנה של רשתות צל, התקנה של מתקני הצללה עשויים אלומיניום וגם התקנה של סככות. בשנים האחרונות, סככות זוכות לפופולריות רבה בשל היותן מתקני הצללה נוחים לשימוש ותחזוקה אשר אינם דורשים קבלת היתרי בנייה או הליכי התקנה מורכבים

אלו סוככים כדאי לרכוש להצללת החצר?

ההמלצה שלנו היא סוככי אלומיניום איכותיים מתוצרת חברת קשתות. אלו הם סוככים עמידים, נוחים לשימוש ומעוצבים. אפשרות נוספת תהיה התקנה של סככה עשויה שלדת מתכת ובד מרקיזה תואם. פתרון ההצללה המתאים ביותר לחצר הבית שלכם הוא כזה אשר תואם בצורה מדויקת ככל האפשר את הצרכים והציפיות של בני הבית. סככה לחצר הבית יש לבחור בהתאם לאופי הבילוי שלכם בחצר הבית. ניתן לתאם התקנה של סככות בחצר המספקות גם הצללה והגנה לשביל הכניסה לבית או למתחם החנייה והאחסון.

סככה עשויה אלומיניום

האלומיניום מועדף על ידי בעלי המקצוע בענף בשל היותו חומר נוח מאוד לעבודה, חומר המגלה עמידות ארוכת שנים והתאמה מלאה לתנאי מזג האוויר בישראל. סככה עשויה שלדת אלומיניום תשרת אתכם נאמנה במשך עשרות שנים. מחירי האלומיניום זולים יותר בהשוואה לחומרי גלם אחרים, תהיה זו הזדמנות להתקין סככה מודרנית בחצר הבית במחיר שווה לכל כיס.

סככות במחיר המותאם לדרישתכם

אם יש לכם בקשות מיוחדת, אם מדובר בתנאי שטח לא שגרתיים, אם מדובר בעיצוב אישי, הצוות המקצועי של חברת קשתות ישמח לעמוד לרשותכם ולעמוד באתגר.  הניסיון והמקצועיות מאפשרים לנו לייצר סוככים בהתאמה אישית התואמים לכל מרפסת או חצר.