הנצפים ביותר

סינון מים ביתי

המים בישראל, גם כאשר הם ראויים לשתייה, עשויים להכיל חלקיקים בלתי רצויים שפוגעים באיכות חייהם של התושבים. פגיעה זו באיכות המים משפיעה לרעה הן על מי השתייה והן על מים שמשמשים לצריכה כגון מים לרחצה ומים לכביסה. כדי לשפר את איכות המים, בלי לשאת בהוצאות כבדות, די להתקין מסנן מים ביתי.  

מים ובריאות

בישראל החמה והיבשה, המודעות לחשיבותם של מי השתייה הינה רבה, מאז ומעולם. גם כאשר המים מגיעים אל הבתים בקלות, אין זאת אומרת שצרכן המים פטור מבדיקה מדוקדקת של איכותם, אם הוא חפץ לשמור על בריאותו. אחד הגורמים שמשפיעים על איכות המים בישראל הוא כמות האבנית שבמים. המים בישראל מכילים כמויות שונות של אבנית, חלודה ומשקעים נוספים. התקנת מסנן מים ביתי מפחיתה במידה ניכרת, ולעיתים אף מסלקת לחלוטין, את אותם גורמים בלתי רצויים שנמצאים במי השתייה. כמעט מיותר לומר שצריכה של חלודה ומשקעים אחרים אינה מוסיפה בריאות לאיש, בלשון המעטה.

סינון מועיל לחיסכון

התקנה של מסנן מים ביתי משפרת לא רק את איכות המים שנועדו לשתיה. מים טהורים יותר שמשמשים לרחצה, למשל, משמעותם גם הארכת חייו של דוד החשמל. לא רק זאת, אלא שמים נקיים מאבנית מסייעים לפעולה יעילה יותר של מכונות הכביסה, מדיחי הכלים וכל גוף חימום שנועד לחימום מים לצריכה. סילוק יעיל של אבנית ושל משקעים לא רק מאריך את חייהם של גופי חימום חשמליים שונים, אלא גם משפר את כושר החימום שלהם. גוף חימום של דוד חימום, למשל, כאשר הוא מכוסה אבנית, משמעו הפעלה ארוכה יותר, אשר מביאה לשימוש מוגבר בחשמל, והתוצאה ברורה – עליה גורפת בחשבון החשמל החודשי.    

מסנן בית ביתי הוא הפתרון האולטימטיבי הן למי שתייה טעימים ובריאים והן לייעול ולאריכות ימי המכשירים החשמליים הביתיים.