הנצפים ביותר

סיגריה אלקטרונית – נגמלים מעישון ללא טראומות

היתרונות של סיגריות ללא ניקוטין. בשנים האחרונות המגמה של מלחמה בעישון הולכת וגדלה. אנשים רבים מתחילים להרגיש שההרגל המגונה הזה מרחיק אותם מהחברה, גורם להם לאי נוחות, ובאופן כללי – כבר לא מסב הנאה בכלל, וגם גורם להרבה מאוד השקעה כספית. עם זאת, כאשר קשה מאוד להפסיק לעשן, והחשק לנשוף עשן ולהחזיק חפץ דק בין האצבעות – יש פיתרון. באמצעות סיגריה אלקטרונית תוכלו “ללכת עם, ולהרגיש בלי” ולעבור גמילה מעישון סיגריות בקלות. בעזרת סיגריות ללא ניקוטין, לא תצטרכו לחפש מקומות שבהם מותר לעשן (שהולכים ופוחתים), תוכלו להפסיק לפגוע בבריאות שלכם, וגם להתחיל לחסוך מאות שקלים בחודש. הפיתרון המעולה הזה הולך וצובר תאוצה בזמן האחרון. למרבה הפלא גם אנשים שלא מעשנים נהנים מהחוויה, זאת מבלי לפגוע בעצמם בחומרים המזיקים של הסיגריות, ומבלי לפגוע בסובבים בעשן הלא נעים.

האם גמילה מעישון סיגריות חייבת להיות מלווה בסבל?

רבים חוששים שאין כל דרך להפסיק לעשן, זאת מבלי לשנות בצורה משמעות את דרך החיים, ומבלי לסבול מהמחסור בסיגריות מדי יום ביומו. מחשבה מדכאת זו כלל אינה נכונה, משום שכל אדם יכול להפסיק לעשן, בעיקר כאשר יש לו תחליף נוח ונעים לסיגריות. כאשר מדובר בעישון סיגריה אלקטרונית, עדיין קיימת התחושה שיש איך לקחת פסק זמן, והגוף המכור מקבל את מידת הניקוטין היומית שלו. ניתן גם להחליף בצורה מוחלטת את הסיגריות בסיגריה אלקטרונית. היתרונות הרבים של סיגריות ללא ניקוטין רק תורמות למגמה הולכת וגדלה זו. בעוד האיסור על עישון במקומות ציבוריים תפס כבר את כל מקומות הבילוי הקלאסיים, שבהם דווקא יש חשק לשאוף עשן ריחני כלשהו, הסיגריה הלא מזיקה מהווה פיתרון מושלם.

האפשרויות הרבות הנפתחות בעזרת סיגריה אלקטרונית

כאשר אדם מציב לעצמו מטרה של גמילה מעישון סיגריות, הוא למעשה אומר שהוא רוצה להשתפר ולשפר את חייו. סיגריות ללא ניקוטין מאפשרות להשיג את המטרה הנעלה בקלות הגדולה ביותר, מבלי לשנות שום דבר באיכות החיים. אם בעבר אנשים חששו לזרוק את חפיסת הסיגריות האחרונה שלהם, היום זה כלל לא מפחיד, כי יש תחליף שמרגיש כמעט אותו הדבר, ויש שיגידו – אפילו יותר טוב. סיגריה אלקטרונית איכותית זוהי רכישה חד-פעמית, הדורשת אך ורק החלפה של המילוי, מה שבפועל יוצא הרבה יותר זול, פחות מזיק ומבודד מהסביבה מאשר סיגריה רגילה. במילים אחרות, גמילה מעישון סיגריות מעולם לא נראתה טוב ביותר.