הנצפים ביותר

סטנדים לתערוכות – על מה בדיוק מדובר ואיך הם תורמים להצלחת התערוכה

 

אחד הדברים המשמעותיים בקידומו של עסק חדש או בקידומו של עסק מבוסס ומשגשג הוא השתתפותו בתערוכה הקשורה לתחום המקצועי של אותו העסק. היתרון בתערוכה, למרות העובדה שאתה כבעל עסק המציג בתערוכה נמצא בקרבה גדולה מאוד מבחינת הלקוחות הפוטנציאלים שלך לעסקים המתחרים בך, הוא שיש לך אפשרות להציג את כל ההיצע שלך באופן חד פעמי ובניגוד לצורת התצוגה הרגילה במהלך השנה שמציגה רק חלקים קטנים מן ההיצע בכל פעם. השתתפות בתערוכה היא מועילה מאוד למי שמעוניין לגייס לקוחות חדשים, לחזק קשרים עם הלקוחות הקיימים, להשיב אליו לקוחות שעזבו וכמובן גם ליצור קשרים מסחריים ובין אישיים עם מתחריך בשוק העבודה כך שתהפכו לשותפים ולעוזרים זה לזה ולא למתחרים.

לעיצוב התערוכה יש השפעה משמעותית מאוד על ההצלחה שלך כבעל עסק כתוצאה מהשתתפותך בתערוכה.

לסטנדים שבהם תשתמשו בתערוכה יש השפעה מכרעת על הצלחתכם בתערוכה.

סטנדים הם בעצם מתקני תצוגה. הכוונה היא לכל הבמה שעליה עומדים בעל העסק והעובדים שלו ביחד עם מרכולתם במהלך ניסיונם למשוך אליהם לקוחות. המטרה של סטנדים לתערוכות היא נוחות ונגישות – ככל שיהיה לכם בעלי העסק נוח יותר להציג את הסחורה שלכם, כך גם אתם תהיו נגישים יותר עבור לקוחות פוטנציאלים שיבואו לביתן שלכם. קהל הלקוחות הפוטנציאלים אמור לרצות לגשת מיוזמתו לביתן שלכם בתערוכה ולסטנד יש תפקיד מכריע בכך שהם יעשו זאת בסופו של דבר.

מהו סטנד טוב?

סטנדים לתערוכות זה  נוח הם מתקנים קלים יחסית, שקל להעבירם ממקום למקום, הם מספיק גדולים כדי להכיל בתוכםאת העובדים של בעל העסק ואת הלקוחות שהם מושכים אליהם. הם מספיק גדולים כדי לתפוס תשומת לב מכמה שיותר אנשים. הם מרווחים ונוחים כדי שאנשים לא ירגישו לחוצים וחנוקים ויחפשו כל דרך לצאת מהם ועם זאת הם לא גדולים מדי כדי שאנשים לא ירגישו אבודים.

במה הם תורמים להצלחת התערוכה

סמארט אנד לייט עיצוב תערוכות הם חלק מרכזי וחשוב מאוד בכל תערוכה ובכל תצוגה של מרכולתו של בעל העסק משום שידוע כבר זה עידן עידנים שלא משנה כמה יגידו לנו שזה לא בסדר אבל אנשים קונים קודם כל דרך העיניים ורק אחר כך דרך הראש. כדי שהלקוח הפוטנציאלי מלכתחילה יימשך לכיוון הפריט שאותו אתם רוצים למכור עליכם להעמידו ולהציגו בצורה מושכת ככל האפשר, זאת אומרת שאם מדובר בתכשיט אז התאורה בסטנד צריכה להיות התאורה הטובה והמושכת ביותר, כזו שגורמת להדגשת הנצנוץ של התכשיט, אם מדובר בבגד אז תלייתו על בובת חלון ראווה תפיק אפקט רב יותר מאשר אם הבגד יהיה תלוי על קולב או על כל מתלה אחר. הרעיון הוא להראות ללקוח את הפריט בצורה המושכת ביותר לעין. אם מדובר בביתן של תערוכת ספרים אז רצוי שהסטנדט יכיל מדפים רחבים ככל האפשר כדי שניתן יהיה להעמיד חלק מהספרים כך שהלקוח יראה את כריכת הספר הרחבה ולא רק את הכריכה התומכת שעליה כתוב שם הספר.