הנצפים ביותר

סוכנות משנה טויוטה- שירות מקצועי ומסור

טויוטה היא אחת מחברות הרכב המובילות בישראל ודגמי הרכב שלה אהובים מאוד על הנהג הישראלי. החברה מקפידה להוציא כל שנה דגמים חדשים ומשוכללים המובילים בכל מדדי האיכות והבטיחות. סוכנות משנה טויוטה היא מהמובילות בארץ מבחינת השירות הניתן בה, וצוות העובדים בסוכנות הוא איכותי, אמין ומסור.

הרבה ישראלים מחליפים ומשדרגים את רכבם בתדירות גבוהה עקב העלייה ברמת החיים, ושיטת הטרייד אין הנוחה. במאמר הבא נדבר על סוכנות משנה טויוטה המטפלת בכל לקוח באופן המקצועי ביותר תוך ליווי צמוד ושירות מצוין, ועל מחלקת טרייד אין המצוינת של סוכנויות משנה טויוטה.

סוכנות משנה טויוטה – שירות מקצועי ומסור

סוכנות משנה טויוטה, מעניקה ללקוחותיה ליווי צמוד וטיפול מסור לכל אורך התהליך של רכישת הרכב. יש אנשים שחוששים מתהליך קניית רכב כיוון שמדובר בדבר חדש עבורם, אך כשהם מגיעים אל סוכנות משנה טויוטה נמוג החשש משום שנציגי החברה מובילים אותם יד ביד בכל התהליך במסירות ובמקצועיות, ולכן כשהם יוצאים מהסוכנות הם מרגישים שהתהליך ממנו הם חששו, הסתיים ברכישה מוצלחת תוך חווית שירות מצוינת.

מחלקת טרייד אין בסוכנות משנה טויוטה

כל מי שרכש רכב בסוכנות טויוטה טרייד אין יודע ששירות הטרייד אין של סוכנויות טויוטה הוא שירות הטרייד אין הטוב ביותר בשוק הרכב, וברגע שרכשת רכב ממחלקת טרייד אין בסוכנות טויוטה הפכת לבן משפחה שזוכה לקבל גם אחר כך את השירות הטוב ביותר מהאנשים המנוסים ביותר.

טרייד אין הוא תהליך בו רוכש הרכב מוכר את רכבו הישן לסוכנות בה הוא רוכש את הרכב החדש ובתמורה הוא מקבל הפחתה מהמחיר בהתאם לשווי הרכב הישן. בכל סוכנויות הרכבים של יצרני הרכב בארץ יש שירות טרייד אין, אך אצל סוכנות משנה טויוטה מדובר בטרייד אין שבמסגרתו הלקוח מקבל הרבה הטבות ומבצעים. על חלק מהדגמים מקבל הלקוח הנחות של אלפי שקלים, ובדגמים אחרים הוא מקבל סל אביזרים מורחב לרכב הכולל אביזרים כמו קודנים, חיישנים אחוריים ומרימי שמשות – אביזרים שנחשבים בשוק ליקרים. בחלק מהסוכנויות הלקוח אף זוכה לקבל מחיר מחירון על הרכב, ואת זה לא תמצאו באף סוכנות של יצרן רכב אחר.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית