הנצפים ביותר

סוכנויות טויוטה טרייד אין – הנחות והטבות

קניית רכב חדש היא חוויה מרגשת לכל אדם, והוא יודע שכעת הוא יכול ליהנות מנהיגה חלקה, ומרכב שאביזריו נמצאים בשיא כושרם. במקרים רבים, האדם שקונה את הרכב החדש מחזיק בבעלותו רכב ישן. יש לו שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא למכור את הרכב דרך העיתון או האינטרנט. הבעיה היא שמדובר בכאב ראש גדול. כל מיני אנשים מתקשרים אליך ואתה צריך לתאם איתם שיבואו לראות את הרכב. אתה חוזר עייף מהעבודה ובמקום לאכול ארוחת ערב או לשבת בניחותא על הספה, אתה צריך לקחת אותם לסיבוב באוטו כי אף אחד הרי לא יקנה חתול בשק, וגם להתחיל להסביר להם על הרכב כל פעם מחדש, ולענות על שאלות לא מעטות, כך שזה גוזל ממך זמן ואנרגיה.

השיטה השנייה והעדיפה יותר היא למכור רכב בעסקת טרייד אין. עסקת טרייד אין היא עסקה שבמסגרתה אתה קונה רכב חדש או משומש ומוכר את הרכב שלך באותה עסקה. המחיר שתשלם הוא המחיר של אותו רכב שאתה קונה פחות המחיר של הרכב שאתה מוכר. במאמר הבא נדבר על ההטבות והמבצעים אשר מוענקים בסוכנויות הנפלאות של טויוטה טרייד אין.

הטבות והנחות

טויוטה טרייד אין מציעה למגוון לקוחותיה הטבות ומבצעים מצוינים. על חלק מן הדגמים הוא מקבל הנחות בגובה של אלפי שקלים. בדגמים אחרים של רכבי טויוטה, הוא מקבל סל של אביזרים לרכב שכוללים אביזרים כמו קודנים, מרימי שמשות וחיישנים אחוריים – אביזרים שעולים בשוק לא מעט כסף. בחלק מן העסקאות הוא זוכה לקבל מחיר מחירון על הרכב, בניגוד לסוכנויות אחרות שיציעו לו מחיר נמוך על אותו הרכב.

בחלק מהסוכנויות של טויוטה טרייד אין ישנה אפשרות פשוט מעולה – התחייבות של הסוכנות לרכוש מהלקוח את הרכב אחרי שנתיים. סוכנויות אחרות של טויוטה טרייד אין אפילו מתחייבות לו על סכום הכסף שישולם לו אחרי השנתיים הללו. על ידי כך, הלקוח גם שומר על ערך הרכב וגם נהנה מבטיחות ונוחות ברמה גבוהה ביותר, משום שכל שנתיים הוא מחליף את רכבו.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית