הנצפים ביותר

סוגי ניירות בשימוש בהכנת כרטיסי ביקור

איכות כרטיסי הביקור נקבעת לפי סוג הנייר בו משתמשים:

א. נייר כרומו – זהו הנייר הקלאסי המשמש בית דפוס לטובת הדפסת כרטיסי ביקור, הזמנות, פלאיירים, חוברות ועוד. נייר כרומו מתאים לכרטיסי ביקור בגלל שהוא מגיע עם מרקם חלק ויוקרתי. הוא משתלם מבחינה כלכלית ומתאפיין בעובי מעל הסטנדרט. את הנייר ניתן להשיג בגוון לבן או בגוונים אחרים. בנוסף, מומלץ לשלב נייר כרומו עם למינציה מט וכך להגן על כרטיס הביקור.

ב. נייר בד – זהו נייר במשקל ממוצע של 250 גרם עם מרקם פסים. הנייר הלבן משמש להדפסת כרטיסי ביקור בגדלים שונים. נייר בד משדר יוקרה ואקסקלוסיביות, אך מצד שני הוא נחשב שמרני ביחס לאופציות הדפסה אחרות. נייר בד מתאים לעורכי דין ורואי חשבון והוא אידיאלי בגרפיקות עם 2-3 צבעים מקסימום.

ג. נייר אקוורלו – זהו נייר אקולוגי במשקל 280 גרם ובעל מרקם פסים. גוון קרם מעניק לנייר אקוורלו ערך מוסף והופך אותו לפתרון מבוקש עבור הזמנת כרטיסי ביקור דרך בית דפוס. הוא משדר ייחודיות, רוגע וביטחון והוא מתאים לתחומי העיצוב, הטיפול והטיפוח. נייר אקוורלו גם מתאים עם גרפיקות צבעוניות של תמונות ורקעים בולטים.

ד. נייר נטול עץ – גם כאן מדובר על נייר אקולוגי, אך במשקל של 340 גרם. הנייר מתאים לכרטיסי ביקור של אנשי מקצוע בתחומי הייטק, הנדסה ועיצוב. הוא מוסיף הרבה עניין לכרטיסי ביקור ומבליט גרפיקות עם צבעים חזקים.

למה חשוב להתייעץ עם נציגי בית דפוס?

עיצוב כרטיסי ביקור דרך בית דפוס מקצועי ישדרג את התוצאה הסופית. חשוב להתייעץ עם נציגי בית דפוס ולראות דוגמאות, לשאוב השראה ולקבל הצעת מחיר מסודרת. כדאי גם לברר על עמידה בלוח זמנים ולשמוע על פתרונות עיצוב לכרטיסי ביקור ספציפיים. כך ניתן לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על האיכות והרושם.

לסיכום, כרטיס ביקור הוא הדרך הטובה ביותר לפרסם מוצר, שירות או איש מקצוע. כרטיסי הביקור מצליחים לשמור על מעמדם גם בעידן של שינויים טכנולוגיים והם מעוצבים ברמה גבוהה בבתי דפוס ברחבי הארץ.