הנצפים ביותר

סוגי הפצות עלונים

שיטת הדיוור הישיר הינה שיטת שיווק מוצלחת ומוכרת שנים רבות ומשמשת חברות בארץ ובעולם לשם ביצוע של חומר פרסומי מלבד שיטות הפרסום הנוספות שאולי קיימות לכל חברה כמו פרסום ברדיו, בטלביזיה, פרסום באינטרנט ועוד…

על ידי ביצוע של פעולה פשוטה כביכול שהיא הפצת עלונים בצורה ממוקדת עבור כל פרויקט ניתן לקבל תוצאות ברורות שהינן הגעה של לקוחות לקבל השירות שפורסם.

הפצה בתיבות דואר

זוהי אולי ההפצה הכי מוכרת של חומרים שיווקיים, כאשר היה גם אפקטיבית מאוד ומספקת הפצה של מידע לגבי שירות או עסק חדש בצורה גבוהה אל מספר רב של בתי אב בישראל.

בשל הגודל הרחב יחסית של תיבת הדור ניתן לשים מגוון של חומרים בתיבה ולאו דווקא עלון פרסום קטן, ולעיתים גם להניחו בצורה שתמשוך את העין ותפתה את האנשים לבדוק במה מדובר.

הפצה במשרדים ובתי עסק

חלוקה של דוגמיות בבתי עסק שעבורם החשיפה למוצר זה יכולה להיות רלבנטית ולהציע שימוש במוצר חדש לעסק קיים.

הפצה על גבי דלתות

באמצעות תלייה של עלון על הידית של הדלת ניתן לשים עלון גדול בו יש את החומר השיווקי בצורה בולטת, ואף ניתן לשלב דוגמית עמה הדיירים יוכלו להתנסות במוצר החדש.

הפצה באמצעות דיילות

הצבה של דיילות באזורים מרכזיים שהינם רלבנטיים עבור אותם עלונים שמחלקים כמו בקניונים, בחניונים ועוד…

הפצה בחניונים

מדובר בהפצת עלונים שיווקיים על גבי מכוניות שנמצאות בחניונים במיקומים מרכזיים כמו חניונים של בתי ספר, של קניונים ומרכזים מסחריים.

הפצה מקצועית מצריכה היכרות עם תחום ההפצה לשם יצירה של חיתוך גיאוגרפי שיניב תוצאות מוצלחות יחד עם מערך של אנשים מיומנים שיודעים לבצע את העבודה בהיקף ובזמן שנדרש.