הנצפים ביותר

סוגי הסרת שיער בבת ים

בשנים האחרונות גם נשים וגם גברים נהנים ממגוון רחב של טיפולי הסרת שיער בבת ים המאפשרים להיפטר מן השיער לצמיתות בצורה קלה ובטוחה. אפשר למצוא סוגים שונים של שיטות הסרה של שיער אשר כל אחד יכול לבחור ולהתאים בדיוק את אופן השיטה המתאימה אל הצרכים שלו ואל ההעדפות שלו.

הסרת שיער בשעווה

הסרה של שיערות בשעווה הינה אחת מן השיטות הוותיקות המאפשר להסיר את השיער מן השורש בכל אזורי הגוף. באמצעות מריחה של שעווה חמה על גבי השיערות בחלקי גוף שונים ניתן למרוט את השיער מן השורש. היתרון של טיפול זה הינו התוצאה המיידית המתקבלת, אך יחד עם זאת, לאחר כשלושה שבועות עד חודש, תלוי בקצב צמיחת השיער, השיער ישוב לצמוח. הסרה של שיערות בשעווה מתאימה לכל אזורי הגוף והיא פופולארית במיוחד.

הסרת שיער בלייזר

מכשיר הלייזר להסרה של שיער הפך בשנים האחרונות לאחת מן השיטות המקובלות להסרה של שיער לצמיתות. קרני האור של מכשיר הלייזר פוגעות בשורש השיערה ולמעשה ממיתות את השורש, כך שהשיער אינו שב לצמוח. היתרון של השיטה הינו ההסרה לצמיתות של שיער. יחד עם זאת, מדובר בתהליך ארוך יחסית, המצריך סידרה של טיפולים על מנת להסיר את השיערות לצמיתות.

הסרת שיער באינפרא

מכשיר האינפרא דומה בתכונותיו אל מכשיר הלייזר, אך מדובר בקרני אור שונות. מכשיר זה, הנקרא גם קרן אור או IPL  מתאים גם לבעלי עור כהה, כך שהוא נותן מענה לכלל האוכלוסיה המעוניינת לבצע הסרת שיער בבת ים. גם כן יש צורך בסידרה של מפגשים על מנת להיפטר מן השיער לצמיתות.

 

הסרת שיער בבת ים מאפשרת לכולנו להיפטר מן השיער המיותר על עור הגוף, בצורה בטוחה. לכן, כאשר אתם מעוניינים לבצע הסרה של שיער בעיר בת ים יש צורך לפנות אל קוסמטיקאית מקצועית או אל מכוני יופי מורשים על מנת להתאים את סוג הטיפול לצורך הסרה של השיערות וכמובן ליהנות מתוצאות איכותיות שיעניקו לכם עור חלק וחף מכל שיער.

 

ÂÂ