הנצפים ביותר

סדנת איפור- ללמוד להתאפר נכון, גם כשאין זמן וידע


זמן הוא מצרך יקר מאד עבור נשים עובדות. בכל בוקר ישנו מרוץ מטורף,  במהלכו יש לארגן את המשפחה, להתארגן בעצמכן ואולי להספיק גם ללגום מהקפה איזו לגימה או שתיים. למי יש זמן להתאפר באופן מדויק ונינוח, ומה אם אתן בכלל לא שולטות ברזי האיפור? עבורכן, נשים עסוקות, ממהרות או פשוט לא יודעות איך עושים את זה, קיימת סדנת איפור.

להתאפר, ומהר

סדנת איפור היא התשובה האולטימטיבית, האידיאלית והאפקטיבית ביותר עבור נשים שחשוב להן להיראות במיטבן אולם אינן יודעות כיצד לעשות את זה נכון, ובעיקר, אינן שולטות במיומנויות וברזי האיפור, כך שיוכלו לעשות זאת בזמן קצר שלא יגזול משגרת היום העמוסה שלהן. הסדנה מתאימה גם לנשים שכן נוהגות להתאפר, אולם אינן בטוחות אם הן עושות את זה נכון ומשתמשות בגוונים הטובים והמתאימים ביותר לגוון עורן, עיניהן ואפילו האישיות שלהן.

איפור הוא דרך נהדרת לשוות למראה הכללי זוהר, אלגנטיות, מראה חיוני ונמרץ ומסייע לטשטש סימנים מסגירים של עייפות, או אפילו כתם או פצעון שהחליט לצוץ לו במשך הלילה. באמצעות סדנת איפור תוכלו להכיר את הצבעים המחמיאים לכם ביותר, כיצד להתאפר לאירוע ערב זוהר וכיצד לעשות זאת כשאתן הולכות לעבודה, אילו מוצרים טובים לכן ולעור פניכן, ובכלל, זהו מפגש נשי, עם מאפרת מקצועית, שמאפשר לכן גם זמן איכות עם עצמכן זמן שבמהלכו תלמדו עוד על היופי הטבעי שלכן, הדרכים להדגיש אותו ועל עצמכן.

סדנה שכולה צבעים

בסדנת איפור תלמדו על מוצרי איפור שונים וכיצד להשתמש בהם בחוכמה, כיצד לטשטש כתמים בפנים, כיצד להשתמש במברשות האיפור ומתי מומלץ להשתמש בצלליות כהות, בהירות או לשלב ביניהן. עוד תלמדו על טיפוח העור ושמירה עליו, שבעה מוצרי יסוד שאתן פשוט חייבות שיהיו לכן תמיד בתיק ומהם תוכלו ליצור וורסיות מרובות של איפור וכיצד תדעו שהמוצר שבחרתן הוא איכותי.

ולא רק מדברים באותה סדנת איפור. מדריכת הסדנה, מאפרת מקצועית ומיומנת, מדגימה ממש על פניכן את הטכניקות, הסגנונות השונים וכיצד לעשות זאת נכון. גם לכן, נשים יקרות, יש את האפשרות להתנסות באיפור מעשי, בליווי צמוד, הכוונה וסיוע של מדריכת הסדנה.

מיכל רום, מאפרת מקצועית בעלת נסיון, ידע ומוניטין רב בתחום, מזמינה אתכן לקחת חלק בסדנה מפנקת, שכולה פרגון לעצמכן, באווירה נינוחה שכולה צבע. בעזרת סדנת איפור בהנחיית מיכל, תרוויחו את זמן האיכות, את הפינוק ובעיקר תצאו מצוידות בידע אותו תוכלו לממש מייד בתום הסדנה. זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות משילוב של מפגש נשים חווייתי יחד עם כלים מעשיים שתרכשו במהלך הסדנה.

נערות- חשבנו גם עליכן! לרשותכן, סדנת איפור לנערות, שרוצות להתאפר ולא יודעות איך, מה הנכון ומה המתאים וכיצד לעשות שימוש נכון במוצרי איפור שלא ישפיעו על מרקם העור, במיוחד בגיל ההתבגרות, שאז הוא חשוף לכל כך הרבה שינויים. מיכל מעבירה סדנה קבוצתית בבית הנערות, באווירה נעימה ומשוחררת ומסייעת, צעד אחר צעד, לעשות סדר בעולם האיפור לנערות צעירות, ובאופן שלא רק יידעו להתאפר אלא גם כיצד לעשות את זה בהתאם לגילן ומצב עורן.