הנצפים ביותר

סדנאות לחברות, סדנאות לארגונים– למען סביבת עבודה טובה יותר

בארגונים רבים סדר היום הוא שוחק, מתיש ולא פשוט כלל וכלל. כדי להעניק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר וכדי להתמיד בכך, חייבים העובדים בארגונים שונים להישאר ערניים תמיד, קשובים לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלהם, הם חייבים להרגיש רגשות חיוביים כלפי מקום העבודה שלהם – הם חייבים לאהוב את מקום העבודה ואת העובדים איתם, הם חייבים להרגיש מחויבות למקום העבודה שלהם, הם חייבים להבין את גודל התפקיד שלהם ועד כמה הם חשובים, כל אחד ואחד מהם, למען תפקוד יעיל ונכון של הארגון או החברה שבה הם עובדים. אבל במהלך העבודה היום יומית, אנשים נוטים לשכוח את כל זה ולשקוע לתוך בוצה מרירה ופשוטה של חייהם שלהם. כדי לרענן את צוות העובדים בכל ארגון או חברה כדאי מאוד למעסיק לשקול בחיוב את הרעיון של סדנאות לחברות או סדנאות לארגונים.

אילו סדנאות ניתן לערוך לארגונים ולחברות?

כמובן, סדנאות לארגונים או סדנאות לחברות מוצלחות הן סדנאות שמתאימות לאופי העבודה בארגון או בחברה או שמתאימה לרוח הכללית של העובדים ולתחומי העניין המשותפים שלהם. כך למשל, סדנאות לארגונים שלוקחים בהן חלק עובדי ארגונים מנהלתיים אמורות להעשיר את המשתתפים בסדנה ולתת להם כלים להמשך עבודה פורייה, ללמד אותם דרכי עבודה שאולי לא הכירו או לא ידעו עליהם עד כה, ליצור סביבת למידה רבת תועלת, להתחבר לצד הרגשי שלהם, להגדיל ראש מבחינת היכולת לקבל את צורת החשיבה של האחר גם אם היא נוגדת את שלך, הפיכת ההתנהגויות הנלמדות החדשות להרגלים יום יומיים.

ארגוני נשים רבים משתפים פעולה עם סדנאות לארגונים ועם סדנאות לחברות אשר מעבירות שיעורים הקשורים להעצמה אישית ולהעצמה נשית, לתגבור הביטחון העצמי, להתמודדות עם המשברים השונים שהם חלק מיום העבודה וחלק מהחיים מהזווית הנשית.

כמובן, סדנאות לארגונים מתאימים לכל גיל ולכל קבוצת אופי שהיא – ישנם סדנאות לארגונים של ילדים ונוער (כמו סדנאות לתנועות נוער או חוגים מיוחדים לילדים), סדנאות לארגונים קהילתיים, סדנאות לחברות דתיות שונות. אם הסדנה לא מתאימה לקהל היעד שלה אין בפעילות שלה כל תועלת, לכן חשוב שתהיה התאמה מלאה.

ניתן למצוא סדנאות לימי גיבוש לעובדים אצל צופית שפאן. מבחר הסדנאות של צופית שפאן מאפשר בחירה נכונה לכל לקוח באשר הוא.