הנצפים ביותר

סביב סטטוסים לפייסבוק

אני די בטוח שלפני שהחלטתם לקרוא מאמר זה ידעתם מה זה סטטוסים לפייסבוק אך במאמר זה אנו ניכנס לפרטי פרטים בנושא סטטוסים לפייסבוק ומה שמסביבו.

סטטוסים לפייסבוק זה כאשר משתמש בפייסבוק מעלה פוסט קצר (בדרך כלל) אשר רשום בו מה הוא מרגיש, לאן הוא הולך, בדיחה, משפט שקשור לאהבה וכו’. כיום, לאחר שהפייסבוק נהפך לחלק נכבד ביום יום שלנו נוצר מגוון רב של סוגים לסטטוסים לפייסבוק כגון: סטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה ועוד. 

כביכול נוצרה תחרות בין המשתמשים שמפרסמים סטטוסים שהמטרה שלה היא לקבל כמה שיותר ליקיים

מה זה לייק?

לייק בתרגום לעברית זה “אהבתי” כלומר ברגע שאתה או מישהו לוחץ לך לייק הוא במילים אחרות אוהב את מה שפירסמת, נוצר מצב שאנשים רוצים יותר ליקיים מאשר תגובות כנראה מזה שלא תמיד יש מה להגיד על הסטטוס ולייק תמיד אפשר לעשות.

דרך אחת מרבים לקבלת ליקיים

ישנם דרכים רבים להשיג ליקיים לסטטוס שלך אך דרך אחת מאוד נפוצה היא למצוא/להמציא סטטוס טוב. תחשבו רגע, פירסמת משהו יפה שכולם יאהבו אז יעשו לך לייק על זה. 
אז אם אתם לא כותבי סטטוסים לפייסבוק מוכשרים אנשים המציאו תחליף לאלה שאין לי את הכישרון הזה. אנשים רבים פתחו אתרים שמפרסמים בהם מידי יום סטטוסים לפייסבוק מכל קטגוריה שרק תרצו שאנשים יעשו לכם לייק עליהם.

אחד מהאתרים אלה הוא Ccye.com אתר זה הוא אתר המביא לגולשיו תוכן איכותי ומקורי ומתעדכן מידי יום.
מכיוון שהסטטוסים שלו מקוריים ומתעדכנים מידי יום תוכלו לקחת ממנו סטטוס שאף חד מחבריכם עוד לא פרסם ולפרסם בפייסבוק ולקבל הרבה ליקיים!!! תאמינו כמה שזה יכול להיות פשוט…