הנצפים ביותר

נקודות למחשבה על רכישת רכב דרך מסלול ליסינג פרטי

אם בעבר היו 2 אפשרויות לרכישת רכב : רכישת רכב חדש מהסוכנות או רכישת רכב יד שנייה מאדם פרטי, היום כבר יש הרבה יותר אפשרויות. עם מסלולי ליסינג פרטי יוכל כמעט כל אחד לנהוג ברכב חדיש ויקר מבלי לרכוש את הרכב באופן מלא במעמד הקנייה. מסלולי ליסינג פרטי מעניקים פריסת תשלומים ארוכת טווח ונוחה, פריסת תשלומים ההופכת את רכישת הרכב הרבה יותר נגישה.

אם אתם מעוניינים במסלול ליסינג פרטי ואנכם בטוחים בדיוק מה זה ליסינג הגעתם למקום הנכון, כאן תוכלו לקבל תשובות.

מהו מסלול ליסינג?

מדובר בשיטת חכירה עם הסכם לטווח הארוך, אתם כלקוחות משלמים תשלום חודשי קבוע בעבור השימוש ברכב. ברוב המקרים, הרכב אינו רשום תחת שמכם, הוא שייך לחברת הליסינג. על פי רוב תקופת החכירה בהסכם הליסינג תהיה בת שנתיים עד 3 שנים. בסוף התקופה תוכלו להחליט האם לרכוש את הרכב או להחזירו ולהחליפו ברכב חדיש יותר. ישנם מספר מסלולי ליסינג פרטי המביאים עמם זכויות וחובות משתנות, יש מסלול ליסינג תפעולי, מסלול ליסינג מימוני ועוד.  

מהו ליסינג תפעולי?

מסלול הכולל הסכם חכירה עם תשלום חודשי קבוע בו נכללות גם הוצאות רכב נלוות, מסלול ליסינג תפעולי כולל גם את אגרת הביטוח, אגרת הטיפול ברכב וביצוע כל טיפולי התחזוקה והתיקונים להם זקוק הרכב. ההסכמים של הליסינג התפעולי שונים מחברה לחברה, בבואכם לחתום על הסכם כזה חשוב לוודא כי אתם מבינים את כל הסעיפים ומודעים להם.

מהו ליסינג מימוני?

מסלול מכוון מטרה לרכישת הרכב בתום תקופת החכירה, יש הטוענים כי ליסינג מימוני הוא לא יותר מפריסת תשלומים לקניית רכב. עסקות ליסינג מימוני מערבות לעתים גם את הבנק או גופי מימון אחרים. ההסכם דורש תשלום מקדמה, תשלום חודשי קבוע ותשלום סופי במעמד סיום ההסכם והעברת הרכב לבעלותכם. Â