הנצפים ביותר

נעזרים בכרית הנקה

כל אם מחפשת את הדרך הטובה ביותר להניק את ילדיה. תהליך ההנקה אינו שלב פשוט בעיקר לאימהות טריות והוא מצריך מהאם סבלנות רוגע ונחת על מנת שההנקה תתבצע בדרך הנכונה ביותר עבורה ועבור התינוק שלה.

מהי הדרך הטובה ביותר להניק?

תחילה התייעצו עם יועצות הנקה. ניתן להגיע ליועצות אלה כבר לפני או אחרי הלידה בבית החולים, דרך טיפת חלב או אתרי אינטרנט. הן מתמחות בכל נושא הקשור בהנקה, ניתן לשאול אותם את כל השאלות ולהתייעץ איתן לאורך כל הדרך. כמו כל אחד שקצת מבין בהנקה גם הן יספרו לכן שהדבר החשוב ביותר הוא הנוחות של האם, ככל שהאם מרגישה נינוחה ורגועה יותר בזמן ההנקה כך התינוק אוכל יותר ונהנה מהחום והסבלנות שהיא מעניקה לו. על מנת למקסם את נוחות האם והתינוק בזמן ההנקה ניתן לרכוש כרית הנקה.

מוצר זה מאפשר הנקה בטיחותית ומקצועית שמאפשרת לאם נוחות מקסימאלית ותזוזה חופשית של הכרית בתנוחה המתאימה לה. הכרית מגנה על ראש התינוק וגופו כאשר הוא שוכב עליה וכתוצאה מכך כל משקלו לא נמצא רק על האם מה שמקל עליה. זכרו שלקראת הלידה תקבלו מתנות רבות,  אל תתביישי לבקש את המוצרים שאתם באמת צריכה, תוכלי לבקש מהם לרכוש עבורך כרית הנקה, כורסת הנקה ואביזרים נלווים.

כרית ההנקה מגיעה בצבעים ובדגמים שונים והיא בהחלט יכולה לעזור לך להניק בסבלנות ולהפוך את זה לחוויה בלתי נשכחת, בנוסף ניתן למצוא כיום כריות הנקה שמשלבות פוף בתוכן והן נקראות כריות פוף הנקה, הדבר מקל על האם בהמשך על ידי כך שהכרית הופכת להיות מן פוף לתינוק במקום שתצבור אבק בתוך המחסן או במרתף.

על מנת להמשיך להניק לתקופה ארוכה על האם לאכול נכון, כלומר לאכול מכל אבות המזון במינון הנכון תוך כדי שתייה מרובה של מים.

ככל שתשמרי על עצמך כך תייצרי יותר ויותר חלב שיועבר לתינוקך. לא דיי באכילה נכונה, ייעוץ עם יועצת הנקה ורכישת כרית הנקה כדי להניק נכון, עלייך להיות רגועה ולא להתרגש מהפרטים הקטנים, זכרי גם אם מעט קשה בהתחלה עם קצת מיומנות התהליך יעבור לך בקלות. אל תהססי לשאול שאלות ולהתייעץ. רכישת המוצרים הנכונים כמו כורסת הנקה וכרית הנקה תהליך ההנקה יעבור לך בהנאה. כדי ליהנות מנוחות בגידול התינוק ובטיפול היום יומי רכשי את המוצרים הנלווים שגם הם מותאמים לתינוק ולנוחות האם כגון: אמבטיה לתינוק, משטח התחלה, שידה ועוד.

המאמר מוגש מטעם http://www.fang.co.il