הנצפים ביותר

ניתוחים פלסטיים – בחירה והשפעה

מטבע היותנו אנושיים, אנו טיפוסים ביקורתיים, וקודם כל כלפי עצמנו. על כן החזות החיצונית שלנו יכולה להעסיק אותנו לא מעט, כאשר לכל אורך הדרך נשאל את עצמנו מה היינו משנים, ממה אנחנו לא מרוצים ובמקביל מה היינו שומרים לו רק היינו יכולים להיות אדונים לחזות החיצונית שלנו. זה המקום להאיר ולומר שאנו כן אדונים למראה שלנו, וכיום כשתחום הניתוחים הפלסטיים קורם עור וגידים ומאוד מפותח, רבים יכולים להחליט על ניתוח כזה או אחר, וכן, רק על מנת למצות את המראה החיצוני.

לא רק חיצוני

הרבה אנשים נוטים לצדד בצד שגורס שעל ניתוח להיעשות רק לטובת הבריאות, ועל כן אין מקום עבור ניתוחים פלסטיים. מה שאותם אנשים שוכחים שגם אם מדובר על ניתוח עבור הרמת עפעפיים, עדיין מדובר על תוצאה שגם עשויה לתרום בהיבט הפיזי, (ראייה יותר נוחה, חוסר כאבי ראש), וגם מדובר על עוד יתרון, וזה כבר נוגע להשפעה על הביטחון העצמי.

הקשר הביטחוני

אומנם ניתוחים פלסטיים מטפלים לרוב בהיבט החיצוני, אך אל לשכוח שלהיבט החיצוני יש קשר ישיר לביטחון העצמי שלנו, על כן כאשר אדם עובר ניתוח אף, שאיבת שומן, או מתיחת פנים, הוא זוכה גם בביטחון שלו מחדש, וכשיש ביטחון עצמי, מרגישים יותר טוב והנפש הבריאה משפיעה על בריאות הגוף. כך זה כשהגוף שזור בנפש והנפש שזורה בגוף.

כיצד בוחרים מקום

כיוון שלאחר הכול ניתוח פלסטי הוא עדיין ניתוח, יש לבחור היטב את הרופא והמכון אליו פונים. להלן מספר טיפים בעת הבחירה: יש לבדוק מהו הוותק בתחום הספציפי, יש לבדוק את האמינות ע”י כך שהמנתח עצמו יעלה את הסיכונים הכרוכים, יש לבדוק את היחס המנתח- האם הוא קשוב לשאלות, יש לבקש אחר המלצות של לקוחות קודמים, (מכון שיגמגם בנושא אמור להדליק נורה אדומה). בררו האם ניתן לבחור לגבי אופי ההרדמה, יש לבקש לראות תעודה של המנתח המעידה עליו כ”מומחה בכירורגיה פלסטית” ובקשו לראות תיק עבודות של תמונות לפני ואחרי, אומנם הרבה שאלות, אך מדובר בהשקעה מינימלית עבור צעד רציני שכזה.