הנצפים ביותר

ניכיון שיקים פרטיים

 

אתה קיבלת שיקים דחויים אבל אתה זקוק לכסף מזומן כבר עכשיו? יש פתרון, שמו הוא ניכיון שיקים פרטיים.

כל מה שעליך לעשות הוא לפנות לחברה בתחום של ניכיון שיקים פרטיים ותמורת השיקים הדחויים שלך תוכל לקבל כסף מזומן בניכוי עמלה.

עד כמה התופעה של ניכיון שיקים פרטיים נפוצה ומקובלת במדינת ישראל? מעריכים שהתחום של ניכיון שיקים מגלגל בשנה כ- 6 מיליארד דולר שהם כ- 24 מיליארד שקלים. דבר זה מעיד על מספרם הרב של אנשים פרטיים ועסקים שזקוקים לשירות הזה במהלך השנה.

מה קורה אם השיק חזר ולא כובד? בניגוד לבנקים המסחריים שמתנערים משיקים חוזרים, אצל חברות שעוסקות בתחום של ניכיון שיקים פרטיים השיקים שחזרו יכובדו.

האם העמלה לגבי ניכיון שיקים פרטיים אמורה להשתנות בהתאם למועד הפרעון של השיקים? לפעמים, זאת אומרת שיש חברות בתחום הזה שאצלן העמלה היא גדולה יותר ככל שמועד פרעונו של השיק הוא רחוק יותר, אולם יש גם חברות אחרות בתחום שאצלן העמלה היא קבועה ללא תלות כלשהי במועד הפרעון של השיק. לכן אם יש לך שיק דחוי לעוד מספר גדול של חודשים עליך לפנות לחברה בתחום של ניכיון שיקים פרטיים שאצלה העמלה היא קבועה ללא תלות כלשהי במועד הפרעון של השיקים.

כמה חברות יש במדינת ישראל שמספקות שירות של נכיון שיקים? בישראל יש בסביבות ה- 800 חברות בתחום של ניכיון שיקים.

האם חברה שאצלה אפשר לקבל שירותים של ניכיון שיקים פרטיים עוסקת רק בתחום הזה? לא, רוב החברות שנותנות שירותים של ניכיון שיקים נותנות גם שירותי מימון נוספים אחרים ושירותים של מטבע חוץ.

האם חברה בתחום של  ניכיון שיקים צריכה לקבל אישורים כלשהם מהרשויות? כן, החברה צריכה לקבל רישיון פעילות של משרד האוצר ולהיות גם תחת פיקוחו של משרד זה, הדבר נועד בכדי למנוע הסתבכויות מיותרות עם השוק האפור.

האם העמלה שלוקחות החברות בתחום היא זהה? לא, לכן כדאי לכם לערוך השוואה בין מספר חברות ולבחור בחברה שתציע לכם את העיסקה הכדאית ביותר בעבורכם.

לסיכום, הפתרון של ניכיון שיקים פרטיים נותן לכם את האפשרות לקבל תמורת שיקים דחויים שבידיכם כסף מזומן באופן מיידי  וזאת ללא כל צורך בלקיחת הלוואה שכרורכה בתשלומי ריבית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לחברה בתחום שתבצע בעבורכם את הפעולה של ניכיון שיקים  ותיתן לכם מזומן באופן מיידי עבור השיקים הדחויים שלכם, כאשר את העמלה שתשלמו מומלץ מאוד להשוות בין מספר חברות בתחום וזאת על מנת לקבל את ההצעה שהיא הכדאית ביותר בעבורכם. חשוב גם לוודא שהחברה היא בעלת רישיון פעילות של משרד האוצר.