הנצפים ביותר

ניהול קמפיין ממומן

היום יש שתי דרכים עיקריות על מנת לקדם אתר אינטרנט. האופציה הראשונה היא קידום אורגני, זהו קידום איטי וממושך יותר, אשר אורך זמן רב ומניב תוצאות איטיות תוך כדי השקעת משאבים גבוהה יחסית. האופציה השנייה היא ניהול קמפיין ממומן אשר מזניק את האתר לראש רשימת התוצאות של גוגל, ומאפשר לאלפי לקוחות פוטנציאלים להגיע לאתר שלכם. גוגל אדוורדס נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר להגדלת מספר הלקוחות ולקידום האתר. מדובר למעשה על שיטת קידום המבוססת על תשלום לפי הקלקה –רק כאשר גולש מקליק על המודעה, אתם מחויבים. כלומר, אלפי גולשים יראו את המודעה שלכם, אך רק מי שזה יהיה רלוונטי לגביו יקליק עליה ורק אז תחויבו בתשלום. בצורה כזו, ניתן להבטיח כי המודעה תפנה אך ורק לקהל היעד שזה רלוונטי לגביו.

מה חשוב לדעת לגבי ניהול קמפיין ממומן?

קודם כל, כדאי לדעת כי ניתן לנהל בצורה עצמאית קמפיין ממומן ואף להצליח בכך. אך הדבר דורש לא מעט זמן וסבלנות, וכמובן שיתכן שתעשו טעויות קריטיות במהלך הדרך. אופציה נוספת היא לאפשר לאיש מקצוע מנוסה לנהל עבורכם את הקמפיין, ובכך להבטיח הצלחה רבה יותר. חשוב להבין מראש מהו התקציב שתרצו להשקיע בקמפיין וכיצד תרצו לחלק אותו. ניתן לתת לגוגל לשלוט בתקציב לפי ההגדרות שלו, או לחילופין לקבוע מחיר עבור כל קליק באופן עצמאי, בהתאם למילת המפתח. מי שיחליט לנהל את התקציב באופן עצמאי, יצטרך להתעסק עם ניתוח נתונים ובניית אסטרטגיות שונות. חשוב לחקור את מילות המפתח הרצויות על מנת להשיג את המקסימום האפשרי מהתקציב שלכם.

לסיכום, קידום ממומן מאפשר קידום מהיר ואפקטיבי לכל אתר, בהתאם לתקציב שלו ולאסטרטגיה הנבחרת. ניתן בקלות יחסית למקם את המודעה שלכם בראש רשימת התוצאות של גוגל.