הנצפים ביותר

מתעניינות לגבי ניתוח מתיחת בטן?

לאחר כמה לידות, העור שלנו הופך להיות רפה יותר והבטן מתחילה להראות סימנים לא יפים ל נפילה. ייתכן כי כבר עשיתן  הכול, ספורט דיאטה, ומה לא אבל עדיין המצב נשאר אותו הדבר. מה שישנה לכם את הבטן הנפולה זה ניתוח מתיחת בטן. מי שחושבת ללדת עוד ילדים, כדאי כי תדחה את ניתוח מתיחת בטן עד לאחר שהיא סיימה ללדת. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה ויכול לקחת כשעתיים עד שלוש. ניתוח זה, יכול להיות מיועד גם לגברים ומשים בגילאים ומשקלים ממוצעים. ניתוח זה הוא אינו פשוט, ויש לקבל עליו כמה שיותר פרטים ומידע. ניתן לשלב שאיבת שומן מעוד חלקים בגוף כמו הירכיים, יחד עם שאיבת השומן ומתיחת הבטן.

הסיכונים שיש בעת ניתוח מתיחת בטן

בדרך כלל אין סיבוכים כאשר מבצעים ניצוח מתיחת בטן, אך יש בכל זאת סיכונים כמו הצטברות של נוזלים ואף דימומים. חלק יעברו לבד. התקופה של ההחלמה מניצוח מתיחת הבטן היא אינה קצרה. התקופה יכולה לארוך בין שבועיים לשלושה, חשוב לא להרים דברים כבדים  ולעזור  לשרירי הבטן באמצעות לבישה של חגורת בטן רפואית. הצלקת בניצוח נשארת ולא נעלמת אך היא מוסתרת היטב. יש לאכול נכון לאחר הניתוח ולשמור על פעילות גופנית. הרבה נשים מרגישות טוב ונהנות ממראה רענן ובריא יותר לאחר שעברו ניתוח מתיחת הבטן. תוכלי להיראות צעירה בכמה שנים טובות ולא להתבייש ללכת לים עם ביקיני, כאשר גופך ובטנך מחוטבים. חשוב לא לבצע את ניתוח מתיחת הבטן במכונים, כי אם אצל רופא מוסמך וידוע המומחה בניתוחים אלה.

אפשר כבר ללבוש מיני ולחזור לביקיני

ניתן היום כבר ללבוש מיני ולחזור לביקיני ,אם כבר עברת ניתוח של מתיחת הבטן ואת נראית שוב צעירה בהרבה שנים. ניתן לבצע ניתוח של מתיחת בטן בשתי שיטות, האחת באמצעות חתך ושאיבת השומן שהוא טיפול פולשני יותר, והשיטה השנייה, היא באמצעות לייזר, שאין צורך בהתערבות כירורגית. ניתן גם להחליק קמטים בלתי רצויים באזור הבטן באמצעות הלייזר. ניתוח של מתיחת הבטן, ניתן לעבור כבר כחודש לאחר הלידה.

מומלץ לבצע עם מתיחת בטן גם הרמת חזה

Â