הנצפים ביותר

מתי שאינסטלטור לא באמת מהאזור שלך

אין זה דבר נדיר עבור שני עובדים מוסמכים ביותר בתחום הבנייה, הגגות, וכן, גם לשרברבים לנסוע למקומות בהם יש שפע של עבודה. אם הם לא יכולים לחתום עם חברה מקומית שהם לעתים קרובות יתחילו עסק מקומי משלהם. הם יכולים לשכור חנות, לקבל מספר מקומי (טלפון נייד בדרך כלל), ולעשות פרסום כבד ועם ממצא שיווק גדול.אדם שמריץ חיפוש ברשת האינטרנט על בעל מקצוע בעירו – אינסטלטור באשדוד לדוגמא או בעיר הספציפית יכול להתבונן על מגוון רחב של אנשי מקצוע שמתפרסמים ברשת. בסופו של יום יהיו אנשים שאולי מאמינים כי פשוט משום שהם ממשיכים לראות את שם העסק בעיתון או ברשת אז הם חייבים להיות חברה מקומית בעלת מוניטין.
אנשים אלה עשויים להיות מסוגלים להציע עבודה בפחות כסף פשוט כי יש להם פחות הוצאות, לקנות רק את מה שדרוש כדי להשלים את עבודה ואחר כך להמשיך הלאה כאשר העבודה מאטה יותר. האמת היא שחלק מהפועלים המיומנים האלה עושה עבודה פנטסטית ומרבים להשאיר את הלקוחות שלהם מרוצים מאוד מעבודה שהם סיפקו. עם זאת, ייתכן שיש יותר מזה.

צרות עם אינסטלטורים תחבולניים

יש למעשה שתי בעיות עיקריות עם שרברבים שהקימו חנות זמנית.
1) בגלל שהם לא באמת שרברבים מקומיים הם לא יכולים לקחת את הזמן כדי להיות מורשים כשרברב מקומי. העבודה עדיין יכולה להיות באיכות גבוהה, אך בבדיקת העבודה ייתכן שתצטרך לבצע שוב על ידי שרברב מקומי מורשה. אם זימנת שרברב בידיעה שיש לך נזילה סמויה בביתך או נזילה תת קרקעית ולא תזמין שירות שמורשה לבצע איתור נזילות מים תקני ועם מודעות לחשיבות אי גרימת נזק, אז בהחלט אפשרי שתהיה פגישה עם בעל מקצוע שמביא איתו סכנה מסויימת.

2) ייתכן שאין שירות לאחר המכירה. אם בעיה אינה נובעת מהשימוש בשרברב הקודם ייתכן שתמצא לנכון לשכור שרברב מפורסם יותר כדי לתקן את הבעיה (למעשה משלם פעמים עבור אותו השירות).
בגלל שהאנשים האלה מבוססים על תנועה ועל עבודה זמינה הם לא יכולים לספק את הציפייה לשירות איכותי לאחר המכירה למרות שהוא לעתים קרובות מסופק.

כיצד להמנע מתחבולן
תמיד לבקש הוכחה לרישיון מקומי. כמה מהשרברבים בעיר עשויים לנסות לעקוף בעיה זו על ידי ניסיון לעבוד עם חברות אינסטלציה אחרות על מנת לתת את המראה של עסקים מקומיים.
אל תאפשרו לכל עבודה ללכת קדימה ללא רישיון המקומי. השרברב יכול להבטיח להביא אותו כשהם חוזרים לעשות את העבודה. אתה צריך בנימוס, אך בתקיפות לתת להם לדעת שהעבודה לא יכולה להתחיל בלי הרישיון המקומי. אל תהיה מופתע אם הם מחייכים ומבטיחים לך שהם חוזרים עם הרישיון. עם זאת, ברוב המקרים אתה לעולם לא תוכל לראות או לשמוע מהשרברב שוב. הם עשויים, למעשה, לשנות את מספר הטלפון שלהם או לעזוב את העיר כשהם מגלים יותר שאלות ממה שהם מרגישים נוחים לענות.
שרברב איכותי יהיה מורשה באופן מקומי וצפוי להיות חבר בלשכת המסחר והמשרד לשיפור עסקים. יהיה להם רקורד של עסקים באזור שלך ורשימה ארוכה של לקוחות שהם מעניקים להם שירותים יותר מפעם אחת. דיירים מושכלים יכולים לסייע במניעת קשיים בהווה ובעתיד, פשוט על ידי לשאול את השאלות הנכונות לפני עבודות אינסטלציה שמתבצעות בבית או בעסק שלך.