הנצפים ביותר

מתי כדאי לבצע ניתוח פלסטי באף

 

איזה ניתוח פלסטי משדרג את הלוק שלך מקצה לקצה

 

אחד הניתוחים הנפוצים והמבוקשים ביותר בכל הזמנים, הוא ניתוח פלסטי באף.. ישנם אנשים שמגלים בגיל צעיר מאד שהמבנה של האף שלהם פוגע בחזות שלהם. חלק מהאנשים צריך להתמודד עם אף שאינו פרופורציונאלי לפנים שלהם, או שהוא בעל מבנה עקום, גדול או מעוות. רבים פונים כבר בגיל 18 למנתחים פלסטיים והם נחושים לתקן את העיוות כמה שיותר מהר ומוקדם.

 

איזה משקל יש למוניטין של המנתח

 

למוניטין של הרופא המנתח יש חשיבות רבה כאשר בוחרים מנתח פלסטי לביצוע של ניתוח פלסטי באף. להצלחה של הניתוח תהיה חשיבות והשפעה רבה על הדימוי העצמי שלכם. אף אחד לא אוהב לחשוב על אי הצלחות, אך כדי להימנע מהן, חשוב לבחור רופא מנתח בעל מוניטין ובעל ניסיון רב בביצוע של ניתוחים פלסטיים באף. כמובן, שלמוניטין של הרופא תהיה השפעה ישירה על המחירים שהוא גובה על העבודה שלו. במיוחד כשמדובר בניתוח פלסטי באף שהוא מקום רגיש ובולט, לא כדאי לחסוך בעלויות.

 

מהן השיטות הנפוצות לביצוע ניתוחי אף

 

סוג הטכניקה שבה עובד המנתח הוא אחד הנושאים החשובים כשמדברים על ניתוחים פלסטיים באף. השיטה הנבחרת לביצוע הניתוח, היא גורם עיקרי המשפיע על העלות של הניתוח. ישנם מספר סוגים של ניתוחים פלסטיים באף שמתחלקים לתת-סוגים. הראשון הוא, ניתוח פלסטי שנועד לתיקון פגם מבני באף ושאין בו סיכון רפואי והוא אינו חובה. הסוג השני הוא ניתוח פלסטי רפואי שהוא חובה ונועד לתקן עיוות בתעלות הנשימה או פגם מבני במחיצות האף. ניתוח האף הפלסטי מסווג לשתי שיטות שונות: שיטה פתוחה ושיטה סגורה.

 

כמה תדרשו לשלם על ניתוחים פלסטיים באף

 

העלות של ניתוחים פלסטיים באף נעה בין 9,000 לבין 18,000 ₪ לניתוח. העלות תלויה באותם הגורמים שצוינו קודם לכן, מוניטין הרופא וטכניקה הניתוח. כדאי להזכיר שניתוח פלסטי בשיטה הפתוחה מחייב הרדמה מלאה של המנותח ואשפוזו בבי”ח ללילה אחד, מצב שמגדיל את העלות של התהליך כולו. מומלץ לקבוע פגישות במספר מרפאות וקליניקות, להשוות ביניהם ולבחור באופציה המתאימה לכם ביותר, מכל הבחינות.