הנצפים ביותר

מתופפים לבר מצווה – השוני שבין אירוע לחגיגה של ממש

הם ככל הנראה מצליחים לסחוף את כל האנשים בריקודים ושמחה. הם מוסיפים קצב בכל דקה ודקה. הם מקפיצים את אותו האירוע ומעלים חיוכים בקרב ראשון עד אחרון האורחים שלכם. מתופפים לבר מצווה – מה צריך לומר על אותו הלהיט שעושה הכי מיוחד שרק אפשרי? הדבר שהחל בשבטים אפריקאים נידחים והרכבי להקות סמבה ברזילאיות, כבש בסערה את ארצנו הקדושה. ראשית בשוק החתונות, וכעת, בהרבה יותר מאי פעם, כך גם בימי הולדת ואירועי בר / בת מצווה. עשרות רבות של הרכבים של מתופפים לטקסים ניתן לראות בארץ, לכל אחת מהן סגנון מיוחד משלה, אוקי, אז בואו נגלה מה הן מספקות עבורכם, חתני השמחה. 

החתירה של כל להקת מתופפים לבר מצווה הינה באמת רק לעשות שמחה! וכמה שהם מבצעים את כל זה בהחלט מצוין. חברי הלהקה סוחפים את כל האנשים בקצב מטורף, מעגל מתופפים בשיתוף פעולה הנותן אפשרות לכולם להרגיש מקרוב אחר התופים הנדירים, והכל בחיוך, אווירה שמחה ותחושה שבלעדיהם זה בהחלט ללא שום ספק ממש לא היה אותו הדבר. מרבית הלהקות בנויות מ-שלוש-שישה גברים בלבוש אותנטי, אשר מצוידים בתופים טובים (ניתן לראות להקות המונות כמות מכופלת של משתתפים). החבורה הצוהלת מופיעה ו”נעלמת” במשך החגיגה ברגעים שאותם אתם קובעים – כניסת חתן בר המצווה לאולם, הריקודים, אחרי נאומי התודה וכדומה. 

כשמזמינים מתופפים לבר מצווה, יש אופציה אצל פירמות שונות להעברת סדנת תיפוף קצרה, הנעשית לרוב אודות תוף הג’מבה האפריקאי הידוע. בסדנה, שאורכת סביב מחצית השעה, משכילים הצעירים טכניקות תיפוף בסיסיות. מדובר כאן באטרקציה מהנה, אשר יוצרת הפוגה טובה ממהלך הערב הקונבנציונלי. הדבר מומלץ מאוד. 

אז כיצד נבחר להקה מתאימה? ממש פשוט. רואים אותה בעיניים. מתרשמים מהמומחיות של צוות המתופפים, משמחת חיי האדם, מהיכולת שלהם להזיז, לסחוף, להרקיד, לשמח. בודקים אם הינם עוסקים בשוק בר המצוות, מוודאים שיש להם מומחיות – דבר חשוב מאוד מאין כמוהו בחגיגת בר-מצווה שמלאה בילדים שיכולים להשתעמם במהירות, ובעיקר הולכים יחד עם הרגשת הבטן שלהם… המחירים בעבור אטרקציית מתופפים לבר מצווה, במידה ש תהיתם, נעות לרוב סביב הציר של 2,000 שקלים, על אף ש הפרמטר מותנה בפרמטרים שונים, ובראשם מספר חברי הלהקה. 

בר-מצוה יש אך ורק פעם אחת בחיים, אז אם כבר חגיגה, שתהיה הכי שמחה אשר ניתן בעזרת להקת מתופפים לבר מצווה שתעשה את זה בוודאי מכל הלב.