הנצפים ביותר

משרדים להשכרה במיקומים מבוקשים להשקעה ופעילות עסקית

סקירת משרדים להשכרה נפוצה בקרב בעלי עסקים וחברות המחפשים מתחם משרדי חדש לפעילות עסקית ובקרב משקיעים המעוניינים לרכוש מתחם משרדים למטרת השכרה או מכירה עתידית. תחום הנדל”ן בישראל הוא תחום מרתק ודינמי, קבלת ההחלטות אינה פשוטה כאשר הנתונים משתנים, אל תוך ליווי מקצועי המתבסס על נתונים בשטח תתקבלנה החלטות נבונות ומניבות. פנייה אל סוכנות תיווך מומלצת בעבור משקיעים המבקשים לרכוש משרדים להשכרה למטרת השקעה ובעבור אלו המחפשים משרדים להשכרה לשימוש עצמי.

מחירים של משרדים להשכרה

העלויות המתלוות אל השכרת מתחם משרדים נקבעות בהתאם לנתונים כמו גודל המתחם, אבזור המתחם, שירותים נלווים כמו ניקיון ואבטחה, מיקום מתחם המשרדים ורמת היוקרה של בניין המשרדים. כיום ניתן למצוא משרדים להשכרה באזור המרכז במחירים שונים, בעבור משרדים במתחמים החדשים והפופולריים תתבקשו לשלם בהתאם. את ההחלטה באיזה מתחם משרדים כדאי לבחור תקבלו בהתאם לתדמית העסקית ובהתאם לצרכים שלכם, של העובדים ושל הלקוחות. בחירה נכונה של מתחם משרדים תביא עמה תנופה של פיתוח עסקי, המיקום הוא פרמטר מאוד חשוב להצלחת הפעילות העסקית.

הזדמנויות אטרקטיביות להשכרת מתחמי משרדים במרכז

א.      מתחם משרדים מדהים, משופץ ומודרני הממוקם ברמת החייל באזור ההייטק והעסקים, זהו מתחם המתפרס על פני שטח של 360 מ”ר תוך חלוקה ל-14 חדרים יחד עם חדר ישיבות ועמדת קבלה. מומלץ למהירי החלטה.

ב.      מתחם משרדי להשכרה באזור מגדלי לוינשטיין בתל אביב, משרדים מפוארים ומרשימים, שטח של כ-250 מ”ר עם חלוקה ל-11 חדרים. ישנו גם מתחם נוסף להשכרה המציע 17 חדרים על פני שטח של 378 מ”ר.

ג.       משרדים להשכרה במתחם שרונה החדש במרכז העיר תל אביב, ישנה אפשרות להשכרה של 300 מ”ר או 400 מ”ר. זהו מתחם משרדים פופולרי, אופנתי ומאוד מרשים.