הנצפים ביותר

מקלחון בעידן מהמודרני,מה השתנה?

המקלחון הוא החלק הכי חשוב בתכנון חדר האמבטיה,אנו חוזרים אחרי יום עבודה ורוצים להיתפנק על מקלחת חמה,כדי שנוכל ליהנות מהמקלחון כדאי לתכנן אותו כראוי,מה כדאי לדעת?

1:יש להקצות שטח למקלחון מינימום 90*90 במידה ורוצים מקלחון מרווח,במידה ומדובר באנשים גדולי מימדים יש לקחת זאת בחשבון ולהגדיל את שטח המקלחון.

2.את ריצפת המקלחון ניתן לרצף באיצוף אנטי סליפ או להתקין אגנית,במידה ומרצפים את פינת המקלחונים יש לדאוג לאיטום איכותי מתחת לריצוף בכדי למנוע רטיבויות.

3.בתכנון המקלחון יש לוודא מרווחים בן המקלחון לשאר המוצרים בחדר עלמנת לבדוק שדלתות המקלחון ניתנות לפתיחה בלי שנתקלות במוצרים בחדר.

4 תכנינו מפתח כניסה ויציאה מספיק מרווח עלמנת שתוכלו לצאת ולהיכנס בקלות.

5 כיום יש מקלחונים סטנדרטיים במידות קבועות במידה ואתם בתקציב דל או במידה סטנדרטית ניתן להיתבסס על מקלחונים אילו ולחסוך כסף וזמן.

6 . במידה והחלטתם לעשות מקלחונים בהזמנה ,מומלץ לקחת מקלחון של חברת מקלחונים ולא אצל זגגים,אנשי אלומיניום ועוד,וזאת עלמנת להבטיח לכם שהמקלחון מיוצר מפרזול של מקלחונים ובתקנים המחייבים,כמו כן יבטיח לכם רציפות חלקי חילוף ושירות.

7 חובה לוודא שזכוכית המקלחון מחוסמת עפי חוק,שימו לב מקלחון מזכוכית לא מחוסמת מהווה סכנת חיים!!!

8 הקפידו על התקנה מקצועית עי מתקין החברה ואל תיתנו לשיפוצניק להתקין את המקלחון.

במרבית ה  מקלחונים ניתן לבחור גימור זכוכית ,לידיעתכם רוב המעצבים בוחרים זכוכית שקופה אך יש לדעת שזכוכית זו היא הכי פםחות פרקטית וכל האבנית והתזות סבון ייראו עג הזכוכית מה שיאלץ נקוי בתקיפות רבה יותר,ניתן לקחת זכוכית בעלת אטימות חלקית או מלאה שהיא פרקטית יותר וכתמי האבנית כמעט ולא נראים עליה.

10 בחרת בכל זאת זכוכית שקופה ריכשו חומר אנטי קאלק למניעת היצטברות אבנית עג הזכוכית,זה לא פותר לגמרי את הבעיה אך מפחית בצורה דרסטית את כמות האבנית על הזכוכי.

11 בקשו אחריות בכתב למקלחון ,כיום מרבית החברות נותנות שנה אחריות על מקלחונים סטנדרטים ו 1-10 שנים למקלחונים לפי מידה.

ולבסוף כנסו למקלחת ותיהנו ממקלחת מהנה ונעימה……