הנצפים ביותר

מקומות בילוי בחיפה

 

חיפה היא העיר השלישית בגודל אוכלוסייתה בישראל ומהווה את המרכז העירוני של צפון הארץ. כיאה לעיר בסדר גודל שכזה חיפה מהווה מרכז תיירותי בארץ כתוצאה מחופיה, נופיה המשלבים עיר מודרנית לצד רכס הכרמל וטבעו המיוחד. בנוסף, חיפה משמשת מתחילת המאה ה-20, כמרכז עולמי של האמונה הבהאית, ובמורדותיו הצפוניים של הכרמל, הוקמו “הגנים התלויים” שהוכרזו כמרכז מורשת עולמית, ומהווים כמוקד עלייה לרגל של מאמינים מרחבי העולם

אך האם מעבר להיסטוריה העתיקה של העיר יש היכן לבלות כיום ?

להלן מספר מקומות בילוי מומלצים בחיפה :

מסעדות בחיפה– פאב המיידלרס נוסד ב-1998 והוא ממוקם במרכזו של ציר מוריה בחיפה שהוא איזור הבילויים העיקרי של העיר. הפאב מציע ללקוחותיו ,מלבד אווירה ביתית חמימה ועוטפת ושירות אישי ומקצועי גם תפריט אוכל מגוון המתאים לכל טעם ומבחר אלכוהול שאין כדוגמתו בשום פאב אחר (למעלה מ-140 סוגי וויסקי!). כמו כן , במקום מתקיימים חודשי קונספט, מבצעים שונים, תקליטנים מתחלפים, הופעות חיות ושידורים חיים של משחקי כדורגל\כדורסל על מסכי ענק. מומלץ להזמין מקום מראש.

סינקופה: ביצוע של תו או נקישה בתזמון שונה מן המצופה או מן הכתוב בחוברת התווים (Off beat) בלב ליבה של העיר התחתית בבנין אבן יפיפייה בין שתי קומות ומרפסת בין הר לנמל נמצא פאב שאינו מבייש את שמו ומציע לקהל לקוחותיו את כל מה שאינו שגרתי.

בקומה הראשונה המעוצבת בסגנון הברוק והאר-נבו ניתן להנות מאווירה קלאסית ואלגנטית, מבר רחב שוליים וממוזיקה מהמעודכנות שיש לעיר להציע. בקומה השנייה המלאה בריהוט ואביזרי יד-שנייה ומארחת תערוכות מתחלפות על קירותיה ניתן להנות מאווירה ביתית יותר שמקנה עיצוב הרטרו וממוזיקה אלטרנטיבית המשלבת ישן בחדש.

יובל דנוך בנק לאומי– הסינקופה פונה לקהל הסטודנטיאלי של העיר וסביבתה ומציע מבחר גדול של בירות בלגיות ביבוא מיוחד (בבקבוק), גולדסטאר, פאולנר, הייניקן, מרפיס ומרדסו (10%) מהחבית ותפריט אוכל חדשני ואיכותי במיוחד.

אז כמו שאתם רואים לעיר הצפונית אין מה להתבייש בחיי הלילה שהיא מציעה לתושביה. היכנסו עוד היום לחברת I Travel Israel והזמינו את מקום לפאב המועדף עליכם ! החוויה מובטחת !