הנצפים ביותר

מקבלים את ההצעה המשתלמת בביטוח רכב

אחת ההוצאות הגבוהות מידי שנה הכלולה ביתר ההוצאות השנתיות שאותן משלם כל בעל רכב היא זו עבור הביטוח שלו. זה לא מספיק כי הרוב משלמים את התשלומים עבור הרכישה של הרכב ואת כל יתר ההוצאות החודשיות, ברגע בו מבצעים רכישה של רכב חייבים לעשות עליו ביטוח חובה.

ביטוח החובה יכול לעלות כמה אלפי שקלים כאשר העלות הזו משתנה בהתאם לסוג הרכב ולסוג הנהג בצורה די ספציפית, ולמרות שהעסקה במקרים רבים נעשית בצורה של תשלומים, אין זה עדיין אומר כי יש להקל ראש בגובה התשלום הכולל, בפרט כאשר מדובר בביטוח חובה וביטוח מקיף ו/או צד ג’ שרק מעלים את העלות לפי שתיים מכך בממוצע. לכן חשוב לבצע עבור ביטוח רכב השוואה עדכנית של המחירים כדי לדעת מיהו הספק הכי משתלם עבור פוליסה של ביטוח לרכב.

 

כל הדרכים אל השוואה נוחה

איך אפשר לבצע השוואה נוחה של ביטוח רכב כאשר יש כמות די נדיבה של חברות ביטוח שעבור קבלת המידע מהן אפשר לבזבז יום שלם? דבר ראשון ישנם אתרים שבהם אפשר לערוך השוואה נוחה של ההצעות הרלבנטיות בהתאם לבירור מקדים לגבי העבר התעבורתי של הנהג יחד עם סוג הרכב שעבורו נדרש הביטוח. דבר זה יכול להעניק מידע יחסית כללי מכיוון שרק במהלך של שיחה עם נציג אפשר לנהל משא ומתן יותר אגרסיביים.

האפשרות השנייה היא לפנות אל סוכן ביטוח אשר עובד עם כמה חברות ביטוח ויכול להעניק את הביטוח הכי משתלם עבור הלקוח עם ביצוע של ביטוח רכב השוואה לפי פרמטרים של גיל, סוג רכב ורקורד תעבורתי. באופן זה הנציג מבצע איסוף של כל המידע הנדרש וחוזר אל הלקוח עם כל המידע הנדרש עבור הפוליסה יחד עם העלויות ואפשרויות התשלום.