הנצפים ביותר

מצלמות אבטחה בנתניה

פתרונות אבטחה מתקדמים מהווים רכיב חשוב להגברת הבטחון האישי והסביבתי במגזר הפרטי והעסקי. התגברות הדיווחים בכלי המדיה השונים אודות פריצות ופגיעות ברכוש יצרו ביקוש הולך וגובר לאמצעי אבטחה אשר יגבירו את תחושת הבטחון ויסייעו בשמירה על הרכוש. גם באזור נתניה קיים ביקוש לאמצעים אלה, כאשר מצלמות אבטחה נשארות בראש טבלת הביקוש. מצלמות אבטחה מהוות כלי חשוב ויעיל במערך האבטחה בבית או בעסק, בשל היכולת להקליט ולשדר אירועים בזמן אמת. המצלמות גם משתלבות באופן נוח עם מערכות אבטחה והגנה האחרות.

מהן מצלמות אבטחה ומהו מנגנון הפעולה שלהן?

מערכת מצלמות אבטחה בדרך כלל מותקנת במבנה או מחוצה לו, ותפקידה להקליט את המתרחש בטווח הכיסוי שלה. המערכת מאפשרת צפייה בזמן אמת או במועד מאוחר יותר בכל החומר שהוקלט. הצפייה אפשרית על גבי כל סוגי המכשירים: טלוויזיה, מחשב, טבלת או טלפון חכם. על מנת ליעל את הפעילות, המערכת מתחילה להקליט את התמונה רק כאשר היא מזהה תנועה. ניתן לשמור את החומר שהוקלט, לכל זמן שרוצים, בהתאם לגודל הזיכרון, מספר המצלמות, כמות התנועה וצרכי הלקוח. במידה ולמערכת נגמר המקום בזיכרון, התמונות הראשונות שהוקלטו נמחקות באופן אוטומטי והחומר החדש מוקלט במקומן. על מנת לייעל את רמת האבטחה ניתן להוסיף לחלל המוגן גם מערכות אזעקה או אינטרקום בנתניה.

כיצד לבחור מצלמת אבטחה?

קיימים שני סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה, הנבדלים ביניהם באיכות התמונה בזמן אמת ובהקלטה. לרוב בחירת הסוג המתאים נעשה בהתאם לדרישות הלקוח, סוג המבנה, גודל השטח, תקציב, ועוד.

מצלמות אנאלוגיות – מצלמות המעבירות תמונות מוקלטות באמצעות כבלי וידאו אל תוך מכשיר ההקלטה.
מצלמות דיגיטליות – מצלמות המעבירות תמונות דיגיטליות באמצעות כבלי תקשורת אל מכשיר ההקלטה. איכות התמונה נחשבת לגבוהה מאוד.

מי צריך מצלמות אבטחה?

שימוש במערכות מצלמה כחלק מרכזי ממערכות האבטחה במבנה או בשטח מאפשר קבלת תמונת מצב מדויקת בזמן אמת או בדיעבד לגבי המתרחש ולהעריך את תחושת הבטחון הכללית במקום. מצלמות אבטחה בנתניה משמשות במגוון תחומים שונים ונותנות מענה לאוכלוסיות שונות במגזר הפרטי והעסקי. ניתן למצוא את המערכות באתרי בנייה, מחסנים, בנייני משרדים, בתי ספר, גנים, מכללות, חנויות, מרכזי קניות ובילוי, בתי אבות, מרפאות, בבתים פרטיים ובבנייני מגורים.