הנצפים ביותר

מצברים – כל מה שרציתם לדעת

 

 

 

אז מהם למעשה מצברים? ובכן, מצברים הם סוללה (בטרייה) שיוצרת זרם חשמלי ברכב. בזכות מצבר שמיועד לרכב ניתן בעצם לבצע הנעה ברכב, להדליק מזגן, לשמוע מוזיקה וכמובן שאורות הרכב מגיעים מהמצבר. בכל מספר שנים המצבר של הרכב שובק חיים ולכן יש להחליפו באחד חדש. בדרך כלל חייו הממוצעים של מצבר עומדים על כשלוש שנים.

מצבר לרכב – כיצד זה עובד?

אז כיצד זה עובד? מצברים בתל אביב (או בכל מקום אחר בארץ או בעולם) עובדים על ידי כך שהם פשוט נטענים במהלך הנסיעה ועל ידי כך המצבר מצליח לתפקד במשך מספר שנים. החלק הטכני של העניין פועל בצורה הבאה: קיימים חיבורים כימיים בתוך המצבר והם פועלים יחד עם הלוחות שנמצאים במצבר אלו בעצם גורמים לאפקט חשמלי.

הפריקה וכן גם הטעינה של המצבר תלויה בחומרים הללו ובמידה ואנו, לצורך העניין, שוכחים במשך שעות על גבי שעות לסגור את האורות ברכב החומרים הללו אט-אט נשחקים, דבר שעלול להוביל לפריקתו של המצבר כך שאנו נאלצים לבקש ממישהו (בסופו של דבר) שיעזור לנו להטעין את המצבר על ידי שנחבר בין המצבר שלנו לבין המצבר שלו כבלים.

חברות לרכישת מצברים

ניתן למצוא כל מיני חברות (מפורסמות יותר ומפורסמות פחות) לרכישה של מצברים. ניתן למצוא חברות אשר מציעות אחראיות על המצבר שנרכוש לתקופה קצרה (של חצי שנה עד שנה) ואילו חברות שמציעות “דיל” הוגן יותר של רכישת מצבר ואחראיות לכל חייו. חשוב לזכור – מחירים נמוכים יתר על המידה של המצבר עלולים להעיד על כך שמדובר על מצבר ברמה נמוכה.

מצברים תוצרת ישראל

אחת החברות המוכרות ביותר למצברים היא החברה המוכרת “שנפ” היא חברה מאוד איכותית ואהובה בישראל. מדובר על שוק שמספק מצברים לא רק לישראל אלא אפילו לארצות נוספות בעולם. חברה זו מאפשרת לרכוש מצברים לכלי רכב שונים החל מרכבים פרטיים, אופנועים, רכבים צבאיים ועד למשאיות וכן הלאה.