הנצפים ביותר

מפעילים לימי הולדת

מפעילים לימי הולדת

כאשר אנו חושבים על יום הולדת, הדבר הראשון שיש לדאוג לו הוא מפעילים לימי הולדת. אפילו אם אתם דואגים לאוכל טוב ושתייה כיד המלך, יש לתכנן את כל התכנים והזמנים של תכנית יום ההולדת, אם זו יום הולדת שמיועדת לילדים או אם זו שמיועדת למבוגרים. לילדים ישנן פעילויות  כמו פעילות עם בעלי חיים, היות והילדים אוהבים בעלי חיים וזה הפתרון המושלם בהפעלות אלה. המפעיל, יציג כל מיני בעלי חיים, אם חרקים, זוחלים וחיות עם פרווה רכה כגון ארנבות שהילדים כל כך אוהבים ללטף. פעילויות מסוג זה, משולבות עם משחקי טריוויה ופעילויות מרתקות ומשעשעות כאחד.

המפעילים של ימי ההולדת, יוצרים תחרותיות בין הילדים, כאשר הם מפעילים אותם בשתי קבוצות, כאשר מי שמנצח, מרוויח פרס, כך שהמשחק הופך להיות מאתגר יותר, רצוי לדאוג גם לפרס ניחומים שכולם יצאו מרוצים. גם ליצנים, עשויים להוות אטרקציה נהדרת שתעניק המון מצב רוח לילדים שיתמוגגו מצחוק.

פעילויות בתחום הקרקס

 

אין ילד אשר אינו אוהב להיות בקרקס, לצפות בכל האקרובטים, בעלי החיים כגון אריה נמר או קוף שמבצעים פעלולים מדהימים. ניתן למצוא מפעילים לימי הולדת, אשר יש להם את הכישרון המיוחד לבצע פעילויות קרקס, אשר ישולב בהם: לוליינות, ליצנות כך שהילדים ייטלו חלק במופעי הקרקס, יחד עם המפעילים. שעשועי קוסמות, משחקי חברה, עיצוב בלונים לחיות ועוד, הן הפעילויות שילדים ממש אוהבים ולכן, יש לשקול כמה הצעות, לפני שתחליטו מה הכי יהיה מתאים לחגיגת יום ההולדת של בתכם או בנכם.

גם סדנאות יצירה, עשויות להיות מהנות. ניתן למצוא סדנת בישול ואפיה שבה יוצרים הילדים עוגיות, לחמניות או אפילו את עוגת יום ההולדת ויטעמו ממנה כאשר הם גאים ביצירתם ויכולתם. מה שטוב בהפעלה יצירתית הוא, שהילדים הם שותפים פעילים מלאים ואינם צופים במפעיל, מה שיגרום להם עניין רב יותר.

לקטנים שאוהבים הצגות – תיאטרון בובות

הצגה, או תיאטרון בובות, תמיד ריתקו ילדים שנמשכים לסיפורים ואגדות מרתקות. מדובר על אחת ההפעלות המומלצות והאהובות על הילדים הקטנים. הילדים יתנסו בהפעלת הבובות ויפעילו אותן על פי הסיפור. פעילות זו, מומלצת לילדים בגיל 3-6. לילדים גדולים יותר, מעגל מתופפים עשוי להיות רעיון מקורי להפעלה בימי הולדת, לאלו המעוניינים בפעילות שתיערך בחיק הטבע עם קומזיץ, סיפור ופעילות אקטיבית עם תופים שונים שהילדים יכירו וילמדו לנגן עליהם לפי הקצב הנכון.

גם מתקן מתנפח, יכול להיות רעיון נהדר להפעלה של ילדים בימי הולדת. הלונה פארק הפרטי שלכם, יכול להיות בחצר ביתכם, או במקום אחר פתוח אפילו בקרבת חוף הים, כאשר ישנה השגחה צמודה של ההורים. ניתן לשלב גלישה ומים טיפה לאחר קו החוף או לשכור מקום בו יש בריכה המיועדת לילדים. פעילות ותחרויות ספורטיבית, כגון קבוצות שישחקו במשיכת חבל, תחרויות ספורט אחרות , אשר ישחררו אנרגיה של הילדים. יש לבחור מבין כולם או להביא מפעיל, אשר ישלב בין כמה פעילויות מעניינות אשר יעסיקו את הילדים ויגרמו להם לחוויה בלתי נשכחת.