הנצפים ביותר

מפיצים את זה נכון

כל עסק צריך להיות חשוף בפני הלקוחות שלו, ככל שהוא יהיה יותר חשוף כך יותר לקוחות יכירו אוץו ויפנו אליו לשם קבלת שירות בשעת הצורך. אולם איך נשארים בתודעה של לקוחות מבלי לבצע הוצאה כספית ניכרת על שיווק ופרסום? פשוט משתמשים השירות של חברת הפצה שמייצרת עלונים שיווקיים ומחלקת אותם ללקוחות הרלבנטיים עם פרויקט שיווק ישיר חכם ויעיל שיגדיל את מעגל הלקוחות בצורה בולטת ויגרום לעסק להיות הרבה יותר משגשג.

כבר עשרות שנים בתי עסק שונים משתמשים בשיטה שיווקית זאת עסקים גדולים וקטנים מכל קצוות העולם, וזאת בשל העובדה הברורה כי שיווק מעין זה על ידי עלונים שעושים את העבודה מבלי לבצע השקעה של מאות אלפי שקלים בפרסומות בטלביזיה או ברדיו.

 

איך בוחרים את החברה הנכונה לעבודה?

תחום השיווק הישיר על ידי הפצה של עלונים ללקוחות הוא תחום די תחרותי ולכן חשוב לדעת ולבחור את חברת ההפצה שתבצע את הפרויקט שלכם בצורה הכי טובה שאפשר על מנת לקבל את החשיפה שתשדרג את ההכנסה של העסק שלכם. איך בוחרים חברת הפצה מבין שלל חברות בתחום?

בודקים ניסיון – בררו אלו פרויקטים אחרים בתחום השיווק הישיר על ידי עלונים בצעה החברה קודם לכם, וראו האם אתם מתרשמים מצורת העבודה בפרויקטים אלה.

בודקים עלות – יש לוודא כי העלות אשר מוצעת עבור הפרויקט היא כזו שמשתלמת עבורכם, אחרי הכל חשוב כי תכסו את ההשקעה הזאת במהרה, אבל לא בכל מחיר לכן הקפידו על מו”מ לגביו.

בודקים יצירתיות – מכיוון שישנם לא מעט עלונים שמחולקים על בסיס קבע ללקוחות, כדאי לבחור בחברות שמצליחות לגייס מקסימום של חשיפה יעילה בשל רמה גבוהה של יצירתיות עם הקשבה לצרכים האישיים של כל לקוח.