הנצפים ביותר

מערכת לידים

מערכת ניהול לידים מאפשרת ריכוז של שיחות נכנסות ופניות. המערכת מתאימה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים והיא נמצאת גם בשימוש שוטף של ארגונים בינלאומיים ומוסדות ציבור. המערכת היא הדרך היחידה לרכז את הלידים תחת קורת גג אחת ולחסוך משאבי כוח אדם. בנוסף, העבודה עם המערכת פשוטה כי היא מבוססת על ממשק ניהול נוח ונגיש.

מערכת לידים צריכה להיות חלק בלתי נפרד מכל עסק שרוצה להגדיל את כמות הלקוחות, העסקאות ומחזור ההכנסות. השאלה היא כיצד עובדים עם המערכת ומה צריך לדעת על מנת להתמודד עם התקלות הנפוצות. חוץ מזה, היכרות עם הממשק יכולה לסייע למי שמתלבט בין המערכות השונות.

כל מה שצריך לדעת על המערכת
העבודה עם מערכת לידים מתבצעת במספר שלבים. לכל שלב מאפיינים אחרים וחשוב להקפיד על תהליך נכון על מנת להפיק ממנה תועלת מרבית. השלב הראשון לדוגמא מתאפיין בחיבור של כל ערוצי השיווק, הספקים והשותפים לחשבון פרטי של הלקוח. החיבור מתבצע בין דפי נחיתה שיווקיים, אתרי אינטרנט אינפורמטיביים ובמידת הצורך גם טלפונים וכדומה. השלב הזה קובע מהיכן יגיעו לידים לערוצי השיווק ובאיזה אופן ניתן יהיה לרכז אותם בתוך המערכת.

בשלב השני מגדירים את החשבון ויוצרים כללי ניתוב אוטומטיים. בעזרת אוטומציה של הלידים למשתמשי המערכת אפשר לפקח ולנטר אחר השיחות הנכנסות. האוטומציה כוללת סינון לידים לפי סטטוס, תאריך וכן הלאה. הגדרת החשבון חיונית לתפעול שוטף של מערכת לידים וליצירת יתרון יחסי מול עסקים מתחרים.

בשלב השלישי עובדים עם המערכת כדי לנהל את הפניות הנכנסות ולטפל בכל הלידים המצטברים. העבודה עם המערכת כוללת בקרת משתמשים, הפקת דוחות סטטיסטיים בזמן אמת ועוד. לבסוף משתמשים בנתוני המערכת על מנת לשפר ולייעל את הקמפיינים הקיימים. המערכת גם מסייעת לטיפול פשוט בלידים קיימים ולהגדלת הרווחים מכניסת לקוחות חדשים.

למה להשתמש במערכת ייעודית?
לא כדאי להסתפק באיסוף לידים ולוותר על מערכת ניהול ייעודית. רק בעזרת מערכת מן הסוג הזה אפשר לקצר את זמן ההמתנה והטיפול בכל ליד, לחסוך בעובדים ולצמצם טעויות אנוש. המערכת היא למעשה הוצאה חד פעמית שהופכת להשקעה משתלמת בטווח הארוך. בעזרת המערכת ניתן לשמור על תהליך הצמיחה של העסק ולהתחרות בארגונים ובחברות בענפים שונים. מעבר לכך, מערכת ייעודית מביאה את העסק לקדמת הטכנולוגיה והחדשנות.

קל להתרגל לעבודה עם מערכת ניהול לידים ואין צורך לחשוש מפני חוסר ידע טכני. המערכת כוללת משק תפעול פשוט ונוח, ניתן לתאם עבורה הדרכות מיוחדות לעובדים ואפשר גם לקבוע את התכונות השונות. הממשק של המערכת מייעל את הטיפול המהיר בלידים, בעוד סביבת הפיתוח מעניקה תמיכה ויציבות. בנוסף, המערכות הטובות לניהול לידים מגיעות עם מרכז תמיכה טכנית. מרכז התמיכה זמין עבור המשתמשים במערכות ומאפשר להם פתרונות יעילים לבעיות הנפוצות.