הנצפים ביותר

מעקה של בטיחות

הבתים שבהם אנו חיים מורכבים משלל של אזורים שעבורם יש תנאים מאוד בסיסיים של עבודה מקצועית אשר מאפשרים לא רק לחיות במקום שנוח לשהות בו אלא גם לעשות את כל הפעולות היום יומיות בצורה שאינה מסכנת את הבטיחות של האנשים אשר נמצאים בבית זה, אורחים ודיירים כאחד.

התקנה של אמצעי בטיחות שונים כמו מעקה ברזל, ממ”ד, חלונות מזכוכית מחוסמת, נעילת ביטחון לגז וספרינקלרים הם כאלה שמאפשרים חיים עם רמת בסיסית של בטיחות וביטחון בכל סוג של בית. היכן זה כבר נחשב חובה להתקין מעקות ביטחון עבור כל סוג של מבנה, ובכל מקום שבו בני אדם נמצאים? קראו הלאה את הדברים החשובים טרם התקנת מעקה עבור הבית שלכם.

 

היכן חובה לשלב מעקה

 

מעקה למדרגות – מעקה הוא חלק בלתי נפרד מכל סוג של בית כמעט כאשר מלבד המראה המעוצב שהוא יכול להקנות למבנה הוא גם מאפשר לשמור על האנשים אשר מהלכים בתוכו מפני נפילה ומקנה את רמת הבטיחות החשובה בכל סוג של מבנה שבו קיים גרם מדרגות ארוך או קצר. מעקה מדרגות יכול להיות בנוי מחומרים מגוונים ומשילוב שלהם, כאשר מלבד הנדרש מבחינה בטיחותית אפשר לתת מעוף ליוצר ולהכין מעקה שיתאים לבית ולסגנון שלו בצורה ספציפית.

מעקה עבור מרפסת – האזור של המרפסת הוא אזור שלרוב הוא מוגבה מיתר האזורים של הבית ולכן ישנה חובה ליצור את הרמה הנדרשת של הבטיחות על מנת שלא תהיה סכנה של נפילה מגובה קטן או גדול. בבתים של דירות ברבי קומות תמיד ישנה מרפסת המגיעה עם מעקה מזכוכית ואלומיניום ובבתים פרטיים הבחירה נעשית הרבה יותר אישית עבור מעקה ברזל בהתאם לדרישות של העיצוב של בעלי המקום עם האדריכל ומעצב הפנים.