הנצפים ביותר

מעגל מתופפים לילדים – שמחה מכל הלב

אחרי שנים ארוכות במיוחד שניתן היה לפגוש קבוצות מעגלי מתופפים על פי רוב בחתונות, בעת האחרונה התפרשה האטרקציה המעולה גם כן לתחומים נוספים, ובמיוחד לימי הולדת לילדים. את כל הקסם והיופי של מעגל מתופפים לילדים קשה מאוד לפספס ובימינו מדובר כאן באטרקציה שעושה את כל השוני בדרך למסיבה מהנה ומוצלחת. 

כאשר מדברים על אודות מעגלי מתופפים לילדים, נחוץ יותר כמעט מכל דבר שיתוף אקטיבי של הילדים המוזמנים בתיפוף, וגם לימוד בסיסי שלהם. להקות רבות מאפשרות באורח רשמי סדנאות קצרות במהלכן לומדים הילדים כיצד לתופף על התופים האפריקאים המיוחדים האלו. מעגל מתופפים ליום הולדת שונה במקצת מזה שמתאים לאירועים שונים של אנשים בוגרים, ועל כן חשוב לאתר להקה שמתמחה בז’אנר הזה של מסיבות לצעירים. ההבדלים מתבטאים במהות והעשייה, שהרי בחתונות, לדוגמא, הדגש הנו על גבי לעשות שמח מאוד, להשתולל, להקים מוזמנים מהכיסאות ולגרום לאנשים אלו להשתטות וליהנות. כשמדובר כאן בילדים, הם בהחלט יידעו לשמוח בכוחות עצמם, עקב כך הדגש צריך להיות על אודות סבלנות, הדרכה וזרימה עם רוח הילדות הממכרת שהם עושים… 

פעילויות 
מעגל מתופפים לילדים מתאימה ממש לא רק לימי הולדת אלא אף עבור כל סוג של יום כיף, חוויתי ואחר. אפשרי להביא את אותו הנושא הלימודי למרכז העניין, ואפשרי להפוך אותו למשהו שולי, מהצד. בכל אופן, המלצתנו החמה הינה לבדוק אחר יכולת הלהקה באורח אישי ובמו עיניכם, ובוודאי, בסוג של אירוע הדומה לאירוע המתוכנן שלך. 

כשבוחרים הלהקה, נחוץ לבדוק מספר נקודות מרכזיות. בראשית הדרך, כמה מתופפים ישנם בלהקה? לנושא חשיבות להתאמה למספר האורחים שלכם, כיוון, 2-3 מתופפים בחגיגה של כמה מאות מוזמנים, עלולים להיבלע בהמון ובכלל לא להיות מורגשים דיו. רוב הלהקות המספקות מעגל מתופפים לילדים כוללות בין 3 לחמישה מתופפים. על אודות מועדי ההשתלבות של הלהקה בזמן האירוע צריך לסגור במדוייק עוד בטרם, כדי למנוע הפתעות בלתי רצויות. יש לזכור שלא תמיד כמה שיותר זמן זה יותר טוב. אל תמאיסו את הלהקה על הצעירים והאורחים, מומלץ לתפעל אותם להופעות מתוזמנות וראויות. 

“באנו לעשות שמח”, לא? אז הינה, גיליתם את הדרך המושלמת לזאת. מעגל מתופפים לילדים – אפילו האירוע מקבל אופי מחויך הרבה יותר… בהצלחה!