הנצפים ביותר

מעגלי מתופפים – מעגלים המלאים ב- קצב ושמחה

מזהים את אותה התופעה שבה הינכם מתרגלים למשהו ממש איכותי, ואפילו שקשה לנו להיזכר באיזה אופן הסתדרתם עד לפני זמן לא רב בלעדיו? מעולה. אז יכול להיות לך נוח הרבה יותר להתחבר לקסם העונה לשם מעגלי מתופפים – הלהיט הגדול של השנים האחרונות בחתונות, בת מצוות ושמחות שונות. בגלל ש כשלוקחים את כל השמחה ומכניסים לה קצת קצב, התוצאה בהחלט נהדרת. 

אם בעבר אחוז בעלי השימחה שהזמינו מעגלי מתופפים היה נמוך למדיי, הרי שהיום ניתן להפיק הנאה מהלהיט הכי מהנה שישנו ביותר ויותר שמחות. מדובר כאן באטרקציה עם כל המעלות האפשריים – “אנושית” (שאין בה מכונות למיניהן), מקפיצה וממכרת, מהסוג הזה שממלאת אחר רחבת הריקודים בחוגגים יחד עם חיוך על השפתיים, וכל זאת במחיר שווה עבור כל תקציב. אחד מהערכים המוספים הגדולים של מעגלי מתופפים הינו בעובדה שמדברים בעניין אשר בו האורחים הנם משתתפים פעילים ואקטיביים. לא תאמינו עד כמה הדבר הזה מומלץ, עד כמה העובדה הזאת עושה באמת שמח, ואין זה מחוסר נעימות, וזו, אולי, הסיבה המרכזית להצלחה הרצינית. 

הרכבים של מעגלי מתופפים סטנדרטיות עשויות מ-שלוש-שישה מתופפים שילוו אתכם בהתאם ל הסגנון אותו תדרשו ובשלבי טקס החתונה עליהם תחליטו. רוב המזמינים מחליטים לוותר על המתופפים ברגעים הראשונים של החתונה ואפילו ליהנות מפרי היכולות שלהם בלב השמחה, בזמן הריקודים. הסגנונות המועדפים על מרבית הישראליים הינם סמבה, מוסיקה אפריקאית, דרום אמריקאית, ים תיכונית ועוד. מארגני אירועים רבים ומגוונים בוחרים להזמין מעגלי מתופפים ביחד עם כלים נוספים, ובראשם שופרות. בדרך זו נוצרים רגעי קסם של מיקס מנצח בין פרוע לרגוע, שבין קלאסי לעממי. חברות רבות מציעות פעילויות דוגמת אלו, שמבוססות על גבי מוסיקה ויצירת הרגשה שמחה של קצב, מוסיקה וריקודים. 

כשבוחרים להקת מעגלי מתופפים, חשוב לבחון את יכולתם באופן עצמאי. צפו עליהם לאורך שמחה כלשהי, התרשמו מהכריזמה שהם מייצרים, מהיכולת המקצועית, משמחת החיים המשמעותית כ”כ באטרקציה שכזו, וביכולת שיש ברשותם להקים בני אדם מהכיסאות ולגרום למוזמנים לקפוץ ולרקוד כאילו ממש אין מחר… עלויות מעגלי מתופפים משתנה בין 1,500 לבין-שלושת אלפים שקל ברוב המקרים, מותנה במספר המתופפים, משך זמן הפעילות, יום המסיבה והמקום שם הינו נערך. המחיר, כמו שמקובל תמיד, ניתן למיקוח. 

מעגלי מתופפים לאירועים שונים – דווקא במקרה ש באמת מתאים לכם לשמוח.