הנצפים ביותר

מעבדה לתיקון אייפון – על כל סוגי התיקונים

אייפון, חדש וגם ישן, הוא מכשיר רגיש ביותר. תקלות שונות, חבטות ואפילו שריטות קלות עלולות להשבית את האייפון. אם האייפון שלכם אינו תקין, צרו קשר עם המעבדה לתיקון מכשירים סלולאריים “אביב תקשורת”, כי ב”אביב תקשורת” יודעים לתקן במקצועיות כל מכשיר אייפון, ישן או חדש.

מעבדה לתיקון אייפון – מהן התקלות הנפוצות?

אחת התקלות הנפוצות בעת תיקון אייפון 4, וגם מכשירים ישנים יותר, היא החלפת מסך. כאשר המסך נחבט או שהפסיק להגיב לפקודות, יש למסור אותו לכל מעבדה לתיקון אייפון.

מעבדה לתיקון אייפון עוסקת גם בתיקון סוללות ובהחלפתן. אם אתם רוכשים סוללה חדשה למכשיר האייפון, שימו לב והקפידו לרכוש סוללה מקורית. סוללה שאינה מקורית עלולה לגרום לבעיות ולתקלות.

תיקון אייפון 4 כולל החלפות של רכיבים שונים במכשיר כמו הכפתורים, השקע של האוזניות, שקע המטען ועוד.

 תיקון נפוץ בכל מכשיר אייפון הוא תיקון המגעים ובעיות במסך המגע. מעבדות לתיקון אייפון עוסקות גם בפתיחת המכשירים ובהתאמתם לכל הרשתות הסלולאריות. בנוסף, יש מעבדות העוסקות ב”גיור” האייפון, כלומר, הן מטמיעות בתוכו את השפה העברית.

פריצת אייפון – למה והאם כדאי?

פריצת אייפון הוא תהליך המאפשר להסיר את המגבלות במכשיר האייפון של החברה המייצרת אפל. פריצת אייפון מאפשרת לשלוט בכל מאפייני המכשיר, להוסיף אפליקציות, גם כאלה שאינן נמכרות על ידי אפל, להוריד אפליקציות בחינם ועוד.

 פריצת אייפון מאפשרת להוסיף התאמות שונות הנקראות בשפת הרשת “טוויקים”. הטוויקים מאפשרים הוספת פיצ’רים נוספים שלא היו קיימים במכשיר תוך כדי עקיפת המגבלות של החברה המייצרת, אפל.

פריצת אייפון משדרגת את המכשיר ומשפרת את חוויית השימוש, אך חשוב לבצע את הפריצה רק במעבדת תקשורת ותיקה ומיומנת שתדע לבצע זאת בלי לגרום נזק למכשיר.

 חשוב לזכור כי פריצת אייפון מבטלת את אחריות היצרן. רגע לאחר שפרצתם את מכשיר האייפון שלכם, פגה האחריות של החברה, והיא לא תכסה את עלויות התיקונים או נזקים אחרים.