הנצפים ביותר

מספר דרכים שיאפשרו לנו לזכור את החלומות שלנו

מספר דרכים שיאפשרו לנו לזכור את החלומות שלנו

 

מי שמכיר אותי כבר יודע שאני יכולה לדקלם את החלומות שלי. אני גם מדברת על החלומות שלי כל הזמן. הרצון שלי לזכור את החלומות שלי נבע מהצורך העז שהיה לי להבין את החלומות שלי וכמובן לפרש אותם. פירוש חלומות בין אם הם חלומות טובים ובין אם לאו חייב להסתמך על כמה שיותר פרטים וסמלים מהחלומות שלנו. ומכאן החל הרצון שלי לזכור כמה שיותר מידע מהחלומות, ותאמינו לי אני חולמת המון וכול יום.

אז לידיעתכם לא נולדתי עם היכולת לדקלם את החלומות, זו יכולת שנרכשה במשך תקופה לא קצרה. אני לא יכביד עליכם ולכן לא אציין את כל אלפי הדרכים וההמלצות שקיבלתי ולמדתי. אני אציין רק מספר טיפים שלדעתי הם הטובים ביותר ולאחר מספר שבועות של עבודה עצמית הם אלה שהניבו את התוצאות הטובות ביותר.

אולי לפני הטיפים אני יכניס עוד משפט קטן, פירוש החלום והמסר הוא אולי צעד מרתיע אבל הוא גם מאוד כיף, לאחר שיהיו לכם מספיק סמלים מחלום שהצלחתם לזכור, קיימות טכניקות רבות לגילוי המסרים הסמויים האלה, אני ממליצה לכם להיכנס לאתר פירוש חלומות ולפענח את החלום שלכם. האתר מציע מגוון נרחב של אפשרויות אותם ניתן לבחור כגון: פירוש לחלום לפי היהדות פירוש חלומות לפי הקבלה או פירוש חלומות עכשוי וקליל. באתר ישנם כלים לחיפוש ומילון חלומות המאפשר חיפוש לפי מילים וסמלים.

 

טיפ ראשון – הרצון האמיתי

טיפ זה הוא החשוב מכולם והוא לשנן לעצמך בראש ללא הרף שאתה רוצה לזכור את החלום שלך. ממש לומר בלב אני רוצה לזכור את החלום שלי. אתה חייב לגרום למוח שלך להבין שאתה רוצה לזכור את החלום. זה אולי נישמע טיפשי אבל זה ממש נכון. אם המוח שלך יבין שזה ממש חשוב לך הוא יקציב לכך משאבים שישמשו למטרה הזו.

טיפ שני – פוקוס

מספר רגעים לפני השינה תירגע ותנסה לחשוב לעצמך על מה אתה רוצה לחלום. כן נכון מאוד פשוט תבחר איזו הצגה את רוצה לראות בזמן השינה. פעולה זו תגרום למוח להבין שהוא צריך להתכונן, יותר אנרגיה תשוגר למוח, בשיגור כמות האנרגיה הזו למוח יהיה לך סיכוי טוב יותר לזכור את החלום כשתתעורר.

טיפ שלישי – לזרום עם החלום

אני בטוחה שאנשים רבים ממש נלחמים בחלומות שלהם הם ממש מתנגדים להם. המון אנשים גם מפחדים מהחלומות שלהם, אני עושה בדיוק ההפך. על פי פירוש חלומות לפי הקבלה היקום שולח לנו בדיוק מה שצריך בזמן שצריך. והבעיה העיקרית שלנו היא שאנו לא מצליחים לזהות ולהבין את זה באותו זמן. חשוב מאוד לזרום עם החלום לא להתנגד לו וכמובן לא לפחד ממנו.

טיפ רביעי – חברים לנצח

ככל שתבין מהר יותר שהחלומות הם החברים שלך כך יהיה לך יותר קל לשנן אותם, גם במהלך החלום עצמו תתייחס לחלום כאל חבר. תשקיע יותר זמן לפרש ולנתח את החלומות שלך, זכור החלומות שלך הם החבר הכי טוב שלך והם שם כדי לעזור.

טיפ חמישי – לרשום הכי חשוב לרשום

הכותרת אומרת הכול, הטיפ החשוב מכולם הוא לרשום את החלום מהר ככל האפשר מיד עם ההתעוררות שלך משינה. פשוט לשמור עט ונייר, או מחשב ליד המיטה וכשאתה מתעורר מחלום מדהים, תכתוב את זה באופן מיידי, בזמן שהוא עדיין טרי בראש שלך. לעתים קרובות מדי, אנו שוכחים את החלומות שלנו בקצב מהיר מאוד. זאת הסיבה שאנחנו חייבים לעשות מאמץ מודע כדי לכתוב אותם, מייד לאחר שאנו מתעוררים. אל תתן לחלום הזדמנות לחמוק.